McCelly 17 cm - Svartzonker/ABU Garcia - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

McCelly 17 cm - Svartzonker/ABU Garcia

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• McCelly 17 cm - Svartzonker/ABU Garcia

Har ni hatt bra fiske på McCelly 17 cm?
    Både gös och gädda?

nix pix

Kommentera

fiskekompisen hade en stor Abborre som földe efter =)
      fiska? Javist

Kommentera

Japp, riktigt bra till och med ! McCelly 17 har varit en av de bästa denna säsongen (har tagit många över 5 på den), 14cm är inte långt efter. Bäst har Cisco Kid 1800 varit.
        Team PILF - 2,5 dåre i en båt......

Kommentera

Ursprungligen postat av gonduil Visa inlägg
          Japp, riktigt bra till och med ! McCelly 17 har varit en av de bästa denna säsongen (har tagit många över 5 på den), 14cm är inte långt efter. Bäst har Cisco Kid 1800 varit.
          Gös eller gädda?
          Vilken/vilka färger

Kommentera

Ursprungligen postat av mj4x4 Visa inlägg
            Gös eller gädda?
            Vilken/vilka färger
            Gädda enbart, har bara fiskat det med dem.
            08:an, Papegoj, Guld/tånglake.......
            Team PILF - 2,5 dåre i en båt......

Kommentera

Har trollat ett par gånger med den blåa i 17cm varianten under året, körde den bland annat på djupriggen ett par gånger i somras med någon eller ett par fiskar som resultat. Hade däremot två hugg på den när jag körde den i ytan nu i helgen, tappade den dock när den fastnade i en stock som stack upp men den verkar iaf ha börjat leverera i ytan nu på hösten. Funderar på att köpa en likadan igen. Rekomenderar den om du hittar den för ett bra pris, ska du ge över 150kr så satsa hellre på en Cisco Kid 1800 som nämnt ovan.

Kommentera

Jag har 4 st liggandes som jag knappt har gett någon tid i vattnet.
                Jag har blå,silver,grön,papegoja. Jag får nog försöka testa dom odentligt i helgen.

Kommentera

McCelly har funkat ganska bra för oss att trolla med. Upplever att den funkat bäst sommar/ tidig höst då den är ganska ettrig i sin gång. Har tagit mest gäddor, med topp på 7,7kg men även någon liten gös har kommit upp också. En kompis drog en 5+ gös på Mccelly 17...

Kommentera

jag körde rätt mycket med fegis varianten förra året och den gav mig bra med fisk.
                    köpte faktiskt 2 stycken 14cm också men dom tog in vatten så jag lämna tillbaka dom.
                    dock så hänger den numera på väggen i min mancave då jag föredrar custom beten i trä.

och min favorit är wolfcreek 20cm slowsink.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                    5 svar
                    685 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RK99
                    av RK99

Arbetar...