AB beställning till vårfisket? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

AB beställning till vårfisket?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• AB beställning till vårfisket?

Satt och funderade på vilka jerkbaits, swimmbaits eller spinnerbaits man ska beställa från Attitude Baits till vårfisket?

Kom med lite idér... Har så svårt att bestämma mig för dem har ju så många intressanta varianter... Vilka färger bör jag satsa på?

Har redan Cobben, Slammern, mantan och Bull Dawgen!

Ursprungligen postat av Stizo
    Satt och funderade på vilka jerkbaits, swimmbaits eller spinnerbaits man ska beställa från Attitude Baits till vårfisket?

Kom med lite idér... Har så svårt att bestämma mig för dem har ju så många intressanta varianter... Vilka färger bör jag satsa på?

Har redan Cobben, Slammern, mantan och Bull Dawgen!
    Köp M & E Dancing Shad... grymt bete! Du kommer inte att bli besviken...kanske en Smuttly Dog som också är riktigt riktigt schysst. Eller varför inte...Optimum.. ett bra bete som tyvärr pajjar ganska fort.. perfekt för vårfisket.
    LaSsE

Kommentera

Dom du har kompletterar ju varandra rätt bra. Men ska du absolut köpa nåt är mitt tips en svart Dancin' Raider.

Kommentera

Kunde inte AB köra nåt bra erbjudande så här inför vårfisket ?
        Det vore kul tycker jag

Kommentera

Smuttly-pup ser ju ut som riktigt vårgodis.Ett annat bete som jag är stort fan av är Castaic swimbait,har tagit grymt med finingar på det.Den är som bäst när det är riktigt trögt fiske.
          Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
          Orson Welles

Kommentera

Nya fina owner krokar till vårfisket ska jag beställa iaf samt ett par nya trevliga beten! Funderar på cobb 14 i blåglitter färgen borde sitta perfekt här då jag märkt att just blå/silvrig färg är gäddornas svaghet här på våren sen blir det nog en slammer i guldaktig färg samt en smuttly skulle va fint Mycket man vill ha men man får väl köpa lite i taget
            Senast ändrad av kenta_85; 2005-04-06, 12:48.
            Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

smutley dog och cobb glider slår jag ett slag för. har bara hunnit testat glidern men det går sjukt fint
              Tube for life

Kommentera

Jag har nyligen köpt en Smuttly Jr och en Pup och måste säga att finishen på dessa jerks var fantastisk! Längtar efter att få prova dem, hoppas att gäddorna tycker om dem också

Kommentera

Smuttly Pup rör sig väldigt läcker och går att fiska riktigt djupt om man vill, blev positivt överraskad av den jerken. Fick dessutom gädda på den i andra kastet.

Kommentera

Ursprungligen postat av KG?
                    Smuttly Pup rör sig väldigt läcker och går att fiska riktigt djupt om man vill, blev positivt överraskad av den jerken. Fick dessutom gädda på den i andra kastet.
                    Fick KG? fisk på den i andra kastet måste det fan vara ett riktigt SUPERbete
                    Kråkan

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                    6 svar
                    1 753 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Benjamin S