OK, mannen som drog en 50 pannors igår, har slagit till igen nu med en på 122 pannor. Båda fick smaka på bonken.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Väröya producerar en kveite på 122 pannor.
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggOK, mannen som drog en 50 pannors igår, har slagit till igen nu med en på 122 pannor. Båda fick smaka på bonken.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Kollade just in Wildwaters hemsida. Enligt den så fångades den stora hällaflundran på 25 meters djup norr om Vaeröy och endast 10 minuters väg från hamnen....10 minuter låter i mina öron väldigt kort tid för att ta sig från hamnen på södra Vaeröy till nordsidan.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fartlek Visa inläggGuiden vill väl antagligen återutsätta fler fiskar än sina kunder... Inget lätt läge?How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Førra året fångades alla de størsta på Røst under de førsta dagarna. Om dom tog slut, eller flyttade på sig ær svårt att veta?
Blir intressant att se om trenden blir likadan på Værøy i år?Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
|
0 svar
123 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |