jodå visst fiskar jag en hel del i havet. Men mest inomskärs. Kör både spinn och fluga, just nu är det främst havsöring jag är ute efter.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilka av er är det som håller på med havsfiske?
Collapse
X
-
Hej!Är medlem i GHFK,vi ska ut på klubbtur till gule rev med Dorado på långfredagen om vädret tillåter.Kommer med en rapport då.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Originally posted by Wreckbender
Hej!Är medlem i GHFK,vi ska ut på klubbtur till gule rev med Dorado på långfredagen om vädret tillåter.Kommer med en rapport då.
Mvh Kekesigpic
Kommentera
-
Har du pratat med honom om slit tafsar och pilk vikt o antal?Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Originally posted by Wreckbender
Har du pratat med honom om slit tafsar och pilk vikt o antal?
Skulle också vilja följa med, men jag är förstås upptagen samt förnärvarande snål inför Alaska.sigpic
Kommentera
-
Regelrätt djuphavsfiske? Nej
Kustfiske? Ja
Trollar och flugfiskar i Stockholms ytterskärgård.
Några dagar varje år viker jag till fiske i Saltströmmen (Nordnorge), torsk och sej har det blivit där.
Annars blir det mest inlands strömvattenfiske för min del.Kolla att flugan sitter kvar på tafsen
Kommentera
-
Hej.
Jag och min sambo havsfiskar. Brukar köra interna tävlingar hon och jag. Hon leder med 2-1 hittills. =) Har bara varit ute tre gånger totalt men imorgon blir det Gule rev. Ska bli så jäkla roligt. Om man inte blir sjösjuk, förstås. Men det verkar som om vädret ska bli bra.MVH
JD
Kommentera
-
Jag fiskar näbbgädda och makrill på sommrarna, det är grymt skoj när man ser hur makrillen kommer in vid öarna man är på(koster).
Men i hösten årskurs 2 blir det riktigt skoj... då åker vi med skolan till fröya för havsfiske, det skall bli en ny och spännande erfarenhet.Rostbiff opch vinäger
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
|
0 svar
117 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |