Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Öppningsvecka hos beten.nu
Collapse
X
-
Smart drag.. har två och är sjukt nöjd!!
Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägghehe beställde en amb predator i morse strax efter 10 tiden
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av Rullknäckarn Visa inläggSmart drag.. har två och är sjukt nöjd!!
Tänkte att beställer jag så tidigt som möjligt är den nog inte slut:p dessutom kör jag högervevat så dom åker väl inte lika snabbt, men finns kanske i färre exemplar:P
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inläggSå fort jag såg det erbjöd jag mig att diska,laga mat och städa resten av året för sambon om jag fick köpa den xD
Tänkte att beställer jag så tidigt som möjligt är den nog inte slut:p dessutom kör jag högervevat så dom åker väl inte lika snabbt, men finns kanske i färre exemplar:P
fan inget mer fiske det här året för dig alltså, lider redan med dig.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av axe Visa inläggDu är ju galen, DISKA, LAGA MAT, STÄDA RESTEN AV ÅRET ? ? ? ? ?
fan inget mer fiske det här året för dig alltså, lider redan med dig.
Kommentera
-
Jag beställde en ambassadeur 4600 c3 så fort jag fick mailet. Ett sånt erbjudande kan man ju inte missa. Funderade på en sorön s men sen tänkte ja lite längre. En c3a kan jag ju serva o skruva isär själv o serva o trimma. Det går inte riktigt lika lätt med en haspel ju.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av Reitmond Visa inläggPredatorn e jag sugen på. aaarhg.. vaffan kör de rea nu för?Köpte precis ny rulle. Dock ingen Predator. Jaja, får bli ngn annan dag.
Var riktigt nära att köpa en record 50, men sen tänkte jag " Fan att den tar så lite lina" så blidde inget, å folk klaga på att raketen var oergonomisk att palma.
Gått å små surat för att jag missade Beten.nu's förra rea då dom hade predatorn för 1849kr, men men i slutändan så löste det sig skit fint iställetbara den inte är slut nu då >.<
Men men beställde redan vid 11,08 idag dessutom högervevad så hoppas!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SikkfiskStingers av rostfri tråd. Kvalitet utlovas!
En modell med 9cm mellan kroköglorna till beten...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2025-03-11, 12:28 -
-
av frajHej!
Kollar intresset för ett Gloomis NRX+ 872s jwr 7'3 i nyskick. Slutsålt överallt och...5 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2024-11-10, 17:15 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
|
1 251 svar
102 450 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |
||
Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
|
5 svar
1 347 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Rayban91
2025-01-08, 16:05
|
||
Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28
|
3 svar
880 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Gusta
2024-06-16, 12:36
|
||
Startad av chuck, 2017-03-31, 10:10
|
4 svar
534 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av anteman
2024-10-12, 12:19
|
||
[Tradera]
11 ambassadeurer.Ge fan i våra vatten,Pro Rocket,Revo Toro,Revo STX mm avslutas 2 nov
av andreas107
Startad av andreas107, 2017-10-30, 18:32
|
5 svar
1 013 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av barnmorskan
2025-01-07, 22:30
|