Säljes Nya jerk prylar "revo toro 51" - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljes Nya jerk prylar "revo toro 51"

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Fiskesnack] Säljes Nya jerk prylar "revo toro 51"

Så dags o göra sig av med vinterns impuls köp som jag senare insett jag inte kommer använda... Så alla prylar till salu här har inte blivet använda / alternativt använda 1 gång i 4h...

Först ut är:

Abu Revo Toro 51. Den är vänster vevad. Så du håller spöt/rulle med höger hand så att säga. Orginal förpackning finns, även garantier osv. Köpt i julas, använd en gång. Lina på spolad, och säljes med en styck titanium tafs. En och två vevad så att säga.

Riktigt super rulle, lågprofil fast stark som en vanlig. Fruktansvärt bra betyg när den släpptes och goda resentioner. - Länk -Lite info om rullen

Ny pris 2449-3000 Säljer för 1949

Säljer även ett vanligt jerk spö med vikter upp till 140. en delat, misstänker det är 6-7 fot, Waterspeed är märket.

500kr

Plus Kinetic jerk rulle, inte så mycket info om den. Lina på, titanium tafs, aldrig använd.

500kr

Även lite drag till det, pris - runt 50-80 kr st, kom med bud, mängd rabbat.

Om någon vill slå till på stort och köpa allt så ingår dragen.

Kan skickas på de vis som finns i Sverige, förskotts betalning som gäller då. Ger givetvis mina fullständiga uppgifter om affär uppstår. Kan även hämtas i Skövde.

Jag finns att nå på 0734-200466 /09:30 - 21:30, alternativt mikael.andersson@baes.se <-

Lördag 10 juli - 15 juli torsdag är jag borta. Går dock att nås på mobil, alternativt mail.
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Mikael A; 2010-07-08, 15:28. Anledning: Spö bild

bump

Lagt till en dålig bild på spöt.

Kommentera

Är borta till och med Torsdag, svår att nå här på fiskesnack, går att ringa / maila. Där går jag alltid att nås Dock var lite försiktig med tidig morgon..

Kommentera

Revon såld, är intresserad att bli av med alla drag plus jerksettet för 1000kr

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
        1 251 svar
        102 501 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Piscantur stercore  
        Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48