Hej,
Säljer nu min Minnkota Terrova 55pounds Frontmonterade elmotor då jag sålt min båt...
Det är värstingen av de frontmonterade, där är också CO-Pilot vilket gör att man kan styra den med en trådlös fjärrkontroll. Det denna också har extra är att man kan slå igång autopiloten från fjärrkontrollen, vilket man inte kan vara utan när man väl har provat de. Detta går inte på de flesta motorer.
Självklart följer det också med fotpedal med sladd till motorn.
Har även köpt till ett orginal snabbfäste till båten som också medföljer.
Har kvar lådan så de går och skicka, de diskuterar vi isf. Annars hämtas den i södra skåne. Eventuellt kan vi mötas någonstans.
Motorn är 1.5 år gammal och inköpt i sverige.
Bilder kan skickas efter helgen. Det går också bra och ringa 0702549980
pris diskuteras.
Säljer nu min Minnkota Terrova 55pounds Frontmonterade elmotor då jag sålt min båt...
Det är värstingen av de frontmonterade, där är också CO-Pilot vilket gör att man kan styra den med en trådlös fjärrkontroll. Det denna också har extra är att man kan slå igång autopiloten från fjärrkontrollen, vilket man inte kan vara utan när man väl har provat de. Detta går inte på de flesta motorer.
Självklart följer det också med fotpedal med sladd till motorn.
Har även köpt till ett orginal snabbfäste till båten som också medföljer.
Har kvar lådan så de går och skicka, de diskuterar vi isf. Annars hämtas den i södra skåne. Eventuellt kan vi mötas någonstans.
Motorn är 1.5 år gammal och inköpt i sverige.
Bilder kan skickas efter helgen. Det går också bra och ringa 0702549980
pris diskuteras.