Jag säljer diverse meteprylar som jag inte har användning för längre..
3 st Okuma DynaDrag 80 baitrunners. 800 kr för allihopa.
3,5 m Keenets teleskopiskt håvskaft. har även en extra del så att det kan göras om till 2,2 m. 200 kr
32´ Specimenhåv keenets. Har lagats på en del ställen.. men fullt funktionell. Ytterst bra för färna, sutare, sarv etc. 150 kr
5,9 m Daiwa tornado teleskopspö med påsatta ringar så att det kan användas som bolognesespö. 100 kr
Popuptackle avkrokningsmatta. Sparsamt använd, riktigt tjock och bra. 250 kr
Leeda ledgerspö 10'. 200 kr
Karphåvskaft. 6' Darts. aldrig använt. Delat dublonhandtag på skaftet. 250 kr
St. Croix SeaTrout Flugspö. 9' klass 8/9. 1000. En färdigklippt Loop-flytklump med shootingline medföljer!!
Bilder kan fixas på allting om så önskas.
Kan väl tillägga att jag inte är så hajj på att hålla på med posten å grejer att skicka prylar.. Allt kan hämtas upp i sollentuna, strax norr om stockholm, eller komma överans om annat leveranssätt..
3 st Okuma DynaDrag 80 baitrunners. 800 kr för allihopa.
3,5 m Keenets teleskopiskt håvskaft. har även en extra del så att det kan göras om till 2,2 m. 200 kr
32´ Specimenhåv keenets. Har lagats på en del ställen.. men fullt funktionell. Ytterst bra för färna, sutare, sarv etc. 150 kr
5,9 m Daiwa tornado teleskopspö med påsatta ringar så att det kan användas som bolognesespö. 100 kr
Popuptackle avkrokningsmatta. Sparsamt använd, riktigt tjock och bra. 250 kr
Leeda ledgerspö 10'. 200 kr
Karphåvskaft. 6' Darts. aldrig använt. Delat dublonhandtag på skaftet. 250 kr
St. Croix SeaTrout Flugspö. 9' klass 8/9. 1000. En färdigklippt Loop-flytklump med shootingline medföljer!!
Bilder kan fixas på allting om så önskas.
Kan väl tillägga att jag inte är så hajj på att hålla på med posten å grejer att skicka prylar.. Allt kan hämtas upp i sollentuna, strax norr om stockholm, eller komma överans om annat leveranssätt..
Kommentera