Tänkte be om lite bud på lite av vad jag lyckades skrapa ihop av det som låg kvar längst ned i garderoben. Allt finns för avhämtning i Malmö, eller skickas naturligtvis.
Nyhet: kan även tänka mig byten till Cobb CS, CD och små Ace jerkar, även andra mindre träbeten är av intresse, Smuttly etc! Naturligtvis går jag med på att bli av med flera beten om det är stor prisdifferens
Bild 1, från ovan:
Bete A: Asgammal BJ från gäddfebertiden, på antikrundan om 10 år?
Bete B: Lindahl BJ i flagnat och tuggat skick
Bete C: BB i trevligt skick
Bete D: SåldRapala X-rap subwalk, customlackat av Svartzonker i torskfärgSåld
Bild 2
Bete E: Bj
Bete F: Genes Wyde Glide, bra skick, någon repa
Bete G: BB Shallow
Bete H: BB
Bild 3
Bete I: Det grövsta ytbete jag nånsin sett! Flytande gäddmardröm utan motstycke!
Bete J: Cobbs countdown roundnose glider
Bete K: Borta!!!Klimatsmart bete från Jaraal, Vikt 165g m krok, längd 20cm från ögla till ögla, betet är lätt i förhållande till sin storlek. Utan tafs så flyter betet preciiis (studsar ner och guppar sakta upp igenBorta!!!
Bild 4
Bete L: Svartborre BB Shallow, aldrig urtagen, råkade hitta en dubblett
Bete M: SåldGe faan i våra vatten BJ "sinking" raritet ;-)Såld
Bete N: SåldHelltail rainbow troutSåld
Nyhet: kan även tänka mig byten till Cobb CS, CD och små Ace jerkar, även andra mindre träbeten är av intresse, Smuttly etc! Naturligtvis går jag med på att bli av med flera beten om det är stor prisdifferens
Bild 1, från ovan:
Bete A: Asgammal BJ från gäddfebertiden, på antikrundan om 10 år?
Bete B: Lindahl BJ i flagnat och tuggat skick
Bete C: BB i trevligt skick
Bete D: SåldRapala X-rap subwalk, customlackat av Svartzonker i torskfärgSåld
Bild 2
Bete E: Bj
Bete F: Genes Wyde Glide, bra skick, någon repa
Bete G: BB Shallow
Bete H: BB
Bild 3
Bete I: Det grövsta ytbete jag nånsin sett! Flytande gäddmardröm utan motstycke!
Bete J: Cobbs countdown roundnose glider
Bete K: Borta!!!Klimatsmart bete från Jaraal, Vikt 165g m krok, längd 20cm från ögla till ögla, betet är lätt i förhållande till sin storlek. Utan tafs så flyter betet preciiis (studsar ner och guppar sakta upp igenBorta!!!
Bild 4
Bete L: Svartborre BB Shallow, aldrig urtagen, råkade hitta en dubblett
Bete M: SåldGe faan i våra vatten BJ "sinking" raritet ;-)Såld
Bete N: SåldHelltail rainbow troutSåld
Kommentera