Hej!
Jag har slutat fiske för jag inte hinner längre. Jag har 11 jerkbaits, en draglåda för dom och tafsar som jag nu ska sälja. Jag säljer allt för 900kr + frakt enligt postens pris alternativt att vi möts upp i Stockholm.
Alla dragen är i utmärkt skick. Båda Buster Jerkarna har lite bitmärken på sig. Resten av dragen är i nyskick. Krokar ingår på alla betena.
1. Shimano Slider Rodvit
2. Top Bandit Skitmört... (jävligt roliga att fiske med, gäddorna hoppar när dom hugger)
3. Top Bandit Gröngul
4. Buster Shallow Jimmy Lindahl Signature. (bitmärke, tagit stor gädda på den)
5. Buster Jerk 046 Böckling
6. ACE Hell Tail Rainbow Trout
7. Bustertail
8. SavageGear Freestyler 17 Cm Skitmört
9. SavageGear Freestyler 17 Cm Papegoj
10. ZALT jerk Papegoj
11. Grönorange Ghosttail
12. Två titanium tafsar och en stål jerktafs samt en Jerkbaitbeteslåda Plano 3730
Jag kan maila bilder ifall ni vill se vad det är för grejor. Först i kvarn som gäller.
/Carls
Jag har slutat fiske för jag inte hinner längre. Jag har 11 jerkbaits, en draglåda för dom och tafsar som jag nu ska sälja. Jag säljer allt för 900kr + frakt enligt postens pris alternativt att vi möts upp i Stockholm.
Alla dragen är i utmärkt skick. Båda Buster Jerkarna har lite bitmärken på sig. Resten av dragen är i nyskick. Krokar ingår på alla betena.
1. Shimano Slider Rodvit
2. Top Bandit Skitmört... (jävligt roliga att fiske med, gäddorna hoppar när dom hugger)
3. Top Bandit Gröngul
4. Buster Shallow Jimmy Lindahl Signature. (bitmärke, tagit stor gädda på den)
5. Buster Jerk 046 Böckling
6. ACE Hell Tail Rainbow Trout
7. Bustertail
8. SavageGear Freestyler 17 Cm Skitmört
9. SavageGear Freestyler 17 Cm Papegoj
10. ZALT jerk Papegoj
11. Grönorange Ghosttail
12. Två titanium tafsar och en stål jerktafs samt en Jerkbaitbeteslåda Plano 3730
Jag kan maila bilder ifall ni vill se vad det är för grejor. Först i kvarn som gäller.
/Carls
Kommentera