Dags att sälja det sista jag har av gäddmeteprylarna och även några spön för det lättare fisket. Blev ingen direkt hit det där för mig.
Har följande att sälja:
1. En Fox Stalker Holdall 12, 6 spön totalt. 600:-
2. Ett Ultimate Carp Landing Net kan fås för 300:- (obs en 4cm bit av håvramen har gått av vilket gör det trögt att sätta ihop nätet, dock lätt fixat för den händige)
3. Ett Mkt Fint Matt Hayes The Brawler 12f 3.0 lbs testkurva 600:-
4. Ett Shimano Nexave 12f 2.5lb. Ändbutt saknas. 300:- Passar utmärkt till gösfisket.
Sen har jag tre metspön av bra kvalitet som jag samlat på mig och som jag använt väldigt lite och ett av lite sämre kvalitet men som fungerar för nybörjaren med snäv budget.
1. Ett Shimano hyperloop feeder 12 fot, utbytbar topp. 200:-
2. Ett Shimano Xmatch Challenge 13 fot väldigt lite använt 200:-
3. Ett Falcon Adventure 5m telefonspö 150:- nypris runt 600-700:-
Toppdelen utbytt men gjort i carbon och extremt lätt.
4. Ett Connect 12f 3lb 150:-
Slutligen, frakten betalas av köparen men jag ser helst att man kommer och hämtar prylarna i stockholm eftersom de längre paketen är otympliga. Vid snabb affär kan pris diskuteras. Har man frågor är det bara att pma eller ringa mig på 0737252422. Eventuellt kan frakt för holdallen ordnas...
Har följande att sälja:
1. En Fox Stalker Holdall 12, 6 spön totalt. 600:-
2. Ett Ultimate Carp Landing Net kan fås för 300:- (obs en 4cm bit av håvramen har gått av vilket gör det trögt att sätta ihop nätet, dock lätt fixat för den händige)
3. Ett Mkt Fint Matt Hayes The Brawler 12f 3.0 lbs testkurva 600:-
4. Ett Shimano Nexave 12f 2.5lb. Ändbutt saknas. 300:- Passar utmärkt till gösfisket.
Sen har jag tre metspön av bra kvalitet som jag samlat på mig och som jag använt väldigt lite och ett av lite sämre kvalitet men som fungerar för nybörjaren med snäv budget.
1. Ett Shimano hyperloop feeder 12 fot, utbytbar topp. 200:-
2. Ett Shimano Xmatch Challenge 13 fot väldigt lite använt 200:-
3. Ett Falcon Adventure 5m telefonspö 150:- nypris runt 600-700:-
Toppdelen utbytt men gjort i carbon och extremt lätt.
4. Ett Connect 12f 3lb 150:-
Slutligen, frakten betalas av köparen men jag ser helst att man kommer och hämtar prylarna i stockholm eftersom de längre paketen är otympliga. Vid snabb affär kan pris diskuteras. Har man frågor är det bara att pma eller ringa mig på 0737252422. Eventuellt kan frakt för holdallen ordnas...
Kommentera