Hej har fått ta ett beslut som just nu känns bra .. då jag måste ta en paus i mitt fiske då annat i livet just nu måste prioriteras . Och ser hellre grejorna kommer till användning än ligger o tar plats.
Säljer av min borreutrusting i delar .och borrefisket är för mig över tills i höst. (Då blir d andra modeller)
Och säljer av diverse annat oxå.
Först ut är min Daiwa Freams Lt2500
Ca en månad gammal med 0.13 flätlina.. 140m ca. Färg gul (står grå på kvitto ) haft diverse LT serien rullar bland annat ballistic...Men av alla LT modeller har freams varit absolut den bästa i mitt tycke.. känns som en mix
mellan Shimano twinpower och stradic ci4.
Begär 900:- för den kvitto och garanti medföljer. . Rullen är i prima skick och går mjukt och inga problem välvårdad
och pålitlig. Nypris 1495 plus 159 kr för lina.. värde ca 1600:- .. går ej under 850:- . (Frakt tillkommer) 89:-
Lite wobblers gädda samt borre. 3 helt ofiskade och nya..Tre bruksskick.
125:- för alla.plus frakt (59:-)
Har även ett nytt daiwa prorex dropshot HVF ..7 fot..Upp till 21 gr.
Kalas för jiggskallefiske som ja haft det till..Har pb på d spöet 1790gr.
Helt välvårdad och i kalasskick..
Obs skickas ej..Bilder ordnas vid intresse..Finns i Malmö .Nypris 999:- kvitto o garanti finns (ca 3v gammalt)
Mitt pris 650:-
Spiderwire smooth 8 flättlina
0.08 100:- (använd men helt ny sida kvar kalasskick den oxp använd 3 pass ..Ca 135 m
Säljer av min borreutrusting i delar .och borrefisket är för mig över tills i höst. (Då blir d andra modeller)
Och säljer av diverse annat oxå.
Först ut är min Daiwa Freams Lt2500
Ca en månad gammal med 0.13 flätlina.. 140m ca. Färg gul (står grå på kvitto ) haft diverse LT serien rullar bland annat ballistic...Men av alla LT modeller har freams varit absolut den bästa i mitt tycke.. känns som en mix
mellan Shimano twinpower och stradic ci4.
Begär 900:- för den kvitto och garanti medföljer. . Rullen är i prima skick och går mjukt och inga problem välvårdad
och pålitlig. Nypris 1495 plus 159 kr för lina.. värde ca 1600:- .. går ej under 850:- . (Frakt tillkommer) 89:-
Lite wobblers gädda samt borre. 3 helt ofiskade och nya..Tre bruksskick.
125:- för alla.plus frakt (59:-)
Har även ett nytt daiwa prorex dropshot HVF ..7 fot..Upp till 21 gr.
Kalas för jiggskallefiske som ja haft det till..Har pb på d spöet 1790gr.
Helt välvårdad och i kalasskick..
Obs skickas ej..Bilder ordnas vid intresse..Finns i Malmö .Nypris 999:- kvitto o garanti finns (ca 3v gammalt)
Mitt pris 650:-
Spiderwire smooth 8 flättlina
0.08 100:- (använd men helt ny sida kvar kalasskick den oxp använd 3 pass ..Ca 135 m
Kommentera