Då jag gått ner i år från 130 Kg och till dagens datum 108,5 Kg så måste jag investera i nya kläder för fisket 
Jag skall ner till 95 Kg så dessa kommer jag drunka i då
Westin Winter suit W4. Köptes av mig slutet av 2017 på Söders för 2500:- Detta ställ har jag använt 5-6 ggr så i mycket fint skick. Jag vill nog ha 1400:- för detta ställ.
Ett par Pinewood Ancona byxor. Köptes av mig på Huntyards för 5-6 år sen för 800:- och väl använda men i mycket gott skick. Ge mig 300:- och dom är dina
SÅLDA
En Sierra Kenai Vadarjacka. Köpt av mig på sportfiskegiganten för 2 år sen ungefär för 1299:- men inte mycket använd så i mycket gott skick. Ge mig 600:- och den är din
Alla kläder är strl XXL. Jag är 180cm och Vägde 130 kg. Dom satt mycket bra på mig utom att benen va lite för långa och armarna samma
Jag är inte omöjlig, skriv om du tycker priset är fel
Släpper ställ och Vadarjacka för 1600:- + frakt om det skall skickas
Kan skickas om du står för frakt och eventuellt emballage
Skicka PM eller messa mig på 073-7210102
Classe

Jag skall ner till 95 Kg så dessa kommer jag drunka i då

Westin Winter suit W4. Köptes av mig slutet av 2017 på Söders för 2500:- Detta ställ har jag använt 5-6 ggr så i mycket fint skick. Jag vill nog ha 1400:- för detta ställ.
Ett par Pinewood Ancona byxor. Köptes av mig på Huntyards för 5-6 år sen för 800:- och väl använda men i mycket gott skick. Ge mig 300:- och dom är dina

En Sierra Kenai Vadarjacka. Köpt av mig på sportfiskegiganten för 2 år sen ungefär för 1299:- men inte mycket använd så i mycket gott skick. Ge mig 600:- och den är din

Alla kläder är strl XXL. Jag är 180cm och Vägde 130 kg. Dom satt mycket bra på mig utom att benen va lite för långa och armarna samma

Jag är inte omöjlig, skriv om du tycker priset är fel

Släpper ställ och Vadarjacka för 1600:- + frakt om det skall skickas

Kan skickas om du står för frakt och eventuellt emballage

Skicka PM eller messa mig på 073-7210102
Classe
Kommentera