Ska sälja mitt jerkspö pga brist på bra gäddvatten så jag ska sluta jerka
Spöet är ett Daiwa spö. Korkhantag. 2 delat. Innan gick hantaget och dela men när jag hade halva korkhantaget av en gång tappa jag det och skarven blev ful så jag limmade ihop det så det inte gick och dela så man ser en liten limskarv på hantaget men det gör vekligen inte något ni hade förmodligen inte sett det om jag inte sagt de
Spöet är 6 fot långt (180 cm) och man klarar att kasta dem flesta betena med de. Man kastar väldigt långt med spöet. Är inte använt mkt ca 5 pass eftersom här inte finns några bra gäddvatten
Dem få passen jag använt det har jag varit nöjd med de. Spöet köpte jag för lite över 1000. Säjer spöet till högstbjudande. Lägger in de olika buden som forums inlägg så ni ser vad de olika buden ligger på. Köparen betalar frakten.
MVH Oscar

Spöet är ett Daiwa spö. Korkhantag. 2 delat. Innan gick hantaget och dela men när jag hade halva korkhantaget av en gång tappa jag det och skarven blev ful så jag limmade ihop det så det inte gick och dela så man ser en liten limskarv på hantaget men det gör vekligen inte något ni hade förmodligen inte sett det om jag inte sagt de

MVH Oscar
Kommentera