Har rullen ute som egen annons oxå men testar även son ett kit här då till en ännu inte blivit såld ..ej kunnat logga in här på ett tag så missat eventuell köpare....
Nytt pris gäller enbart fre lör söndag.... 1000 kr för allt
Detta kit inskaffade jag då jag bodde ett tag uppe vid Ätran och där d krävdes kort spö då där va väldigt trångt att kunna fiska med över 6 fot...
Detta ligger nu och används ej sedan jag flyttat ner till Skåne igen och har borre spön vad jag behöver för min typ av fiske. Och rullen var för liten för min smak..
På rullen sitter 110 meter Spiderwire smooth 8
Tjocklek 0.08 (9.2kg styrka) färg mossgrön.. den är påspolad för hand och går att vändas för att ha helt ny lina igen... bottnad med 0.25 nylon.
Spöet har 2 pass på sitt samvete och ett par borrar där uppe jag var..och ett pass i Skåne i en lokal damm. ,men spöet är fint i skicket och välvårdat i fodral.
Rullen har 4 pass då den skaffade tidigare än spöet och har garanti kvar (inköpt hos Jensen celander i Ullared)
Kastvikt upp till 12 gr
Spöet är köpt hos skene järn i skene...kvitto finns även på spöet.
Paketpris 1200:- inget löst..(1000kr idag)
Spö nypris 1095 :-
Rulle butikpris: 899-1095:- (ja gav 999)
Lina : 199:-
Värde ca 2300..
Inga byten.. skickas ej..
finns för avhämtning hos mina föräldrar.. i Skurup

Nytt pris gäller enbart fre lör söndag.... 1000 kr för allt
Detta kit inskaffade jag då jag bodde ett tag uppe vid Ätran och där d krävdes kort spö då där va väldigt trångt att kunna fiska med över 6 fot...
Detta ligger nu och används ej sedan jag flyttat ner till Skåne igen och har borre spön vad jag behöver för min typ av fiske. Och rullen var för liten för min smak..
På rullen sitter 110 meter Spiderwire smooth 8
Tjocklek 0.08 (9.2kg styrka) färg mossgrön.. den är påspolad för hand och går att vändas för att ha helt ny lina igen... bottnad med 0.25 nylon.
Spöet har 2 pass på sitt samvete och ett par borrar där uppe jag var..och ett pass i Skåne i en lokal damm. ,men spöet är fint i skicket och välvårdat i fodral.
Rullen har 4 pass då den skaffade tidigare än spöet och har garanti kvar (inköpt hos Jensen celander i Ullared)
Kastvikt upp till 12 gr
Spöet är köpt hos skene järn i skene...kvitto finns även på spöet.
Paketpris 1200:- inget löst..(1000kr idag)
Spö nypris 1095 :-
Rulle butikpris: 899-1095:- (ja gav 999)
Lina : 199:-
Värde ca 2300..
Inga byten.. skickas ej..
finns för avhämtning hos mina föräldrar.. i Skurup
Kommentera