Hej! Säljer lite mer gädda prylar då jag helt slutar med det och ska satsa på Gös o behöver nya fotbollsskor.
Sålt ett par fina rullar här tidigare så lägger ut ett par till!
En Ge Fan i våra vatten Ambassadeur! Gäddmönster, tror det är Svartzonker som gjort mönstret. Extra vev o spridare o stjärnhjul så man kan ändra färg! Kan fixa fler bilder men skicket är jättebra! Dålig lina dock.
1000:- kanske för denna fining eller bud?
En C4 med lite bytta delar så den får ett "tuffare" utseende. Original delarna medföljer. Nästan nyskick! Mycket fin lina.
600:- eller bud kanske?
Minisquarepusher i Papegoja. Köpte den på Tradera rätt länge sen.
Sålt
Pris: Bud. Tackar Kattman för informationen här. Jag visste Inter att de blivit så dyra och jag satte ett startbud o tänkte att om fler var intresserade fick man buda. Har andra Svartzonker träbeten med så får kanske lägga på Tradera.
Allt finns i Katrineholm. Kan skickas mot frakt.
Sålt ett par fina rullar här tidigare så lägger ut ett par till!
En Ge Fan i våra vatten Ambassadeur! Gäddmönster, tror det är Svartzonker som gjort mönstret. Extra vev o spridare o stjärnhjul så man kan ändra färg! Kan fixa fler bilder men skicket är jättebra! Dålig lina dock.
1000:- kanske för denna fining eller bud?
En C4 med lite bytta delar så den får ett "tuffare" utseende. Original delarna medföljer. Nästan nyskick! Mycket fin lina.
600:- eller bud kanske?
Minisquarepusher i Papegoja. Köpte den på Tradera rätt länge sen.
Sålt
Pris: Bud. Tackar Kattman för informationen här. Jag visste Inter att de blivit så dyra och jag satte ett startbud o tänkte att om fler var intresserade fick man buda. Har andra Svartzonker träbeten med så får kanske lägga på Tradera.
Allt finns i Katrineholm. Kan skickas mot frakt.
Kommentera