Nu är det dags att sälja av lite rullar som inte används längre
Först ut är
1
Ambassadeur 5601 JB
En rulle som jag har haft i min ägo ca 4 år och med den har ja fiskat ca 20 pass och den är servad varje vinter och nu senast för ca 2 veckor sedan
Medföljer original kartong med rullen och det är en ny lina sufix 832 0,33 mm på den som medföljer
Pris (SÅLD!)
2
Revo Toro 51 HS
En rulle som jag haft ca 4 år och den är servad varje vinter och senast nu med för ca 2 veckor sedan
Har funkat felfritt i alla år förutom jag att ja var tvungen att byta frikopplingen efter ca 10 pass
Men sedan dess har det funkat kanon och ja kanske har fiskat ca 50 pass med den
Och den har ett par små repor men går som en klocka medföljer orignalkartong med rullen och Linna som sitter på är en sufix 832 0,33mm som medföljer i bra skick
Pris 800kr
3
Shimano Calcutta 301D har haft den ca 3 år servad varje vinter funkar felfritt
Den har några små repor på sig men den är i väldigt bra skick på insidan
Fiskad ca 70 pass med den utan problem och servad också för ca 2 veckor sedan medföljer orignalkartong med rullen och linnan som sitter på är en sufix 832 0,38mm som är i bra skick
Pris ( SÅLD )
4
Vision GT klass 5-7
En rulle som ja köpte för ca 3 år sedan som har använts enbart i Slovenien 1 vecka och 1 dag i norbyströmmen går den är i extremt bra skick inga repor eller märken och det meföljer en Rio gold freshwater WT flyt klass 5 som sitter på rullen och linnan satte ja på våren 2016 så den är fiskad med en dag. medföljer även ett original neopren fodral till rullen
Pris 1000kr
Rullarna kan skickas mot en fraktkostnad på 50kr
Eller hämtas i Nacka
Alla kontakt sker via sms på 076-046 68 79 eller på PM via fiskesnack eller FB
Med vänlig hälsning, Douglas Ekblom Godeau
Först ut är
1
Ambassadeur 5601 JB
En rulle som jag har haft i min ägo ca 4 år och med den har ja fiskat ca 20 pass och den är servad varje vinter och nu senast för ca 2 veckor sedan
Medföljer original kartong med rullen och det är en ny lina sufix 832 0,33 mm på den som medföljer
Pris (SÅLD!)
2
Revo Toro 51 HS
En rulle som jag haft ca 4 år och den är servad varje vinter och senast nu med för ca 2 veckor sedan
Har funkat felfritt i alla år förutom jag att ja var tvungen att byta frikopplingen efter ca 10 pass
Men sedan dess har det funkat kanon och ja kanske har fiskat ca 50 pass med den
Och den har ett par små repor men går som en klocka medföljer orignalkartong med rullen och Linna som sitter på är en sufix 832 0,33mm som medföljer i bra skick
Pris 800kr
3
Shimano Calcutta 301D har haft den ca 3 år servad varje vinter funkar felfritt
Den har några små repor på sig men den är i väldigt bra skick på insidan
Fiskad ca 70 pass med den utan problem och servad också för ca 2 veckor sedan medföljer orignalkartong med rullen och linnan som sitter på är en sufix 832 0,38mm som är i bra skick
Pris ( SÅLD )
4
Vision GT klass 5-7
En rulle som ja köpte för ca 3 år sedan som har använts enbart i Slovenien 1 vecka och 1 dag i norbyströmmen går den är i extremt bra skick inga repor eller märken och det meföljer en Rio gold freshwater WT flyt klass 5 som sitter på rullen och linnan satte ja på våren 2016 så den är fiskad med en dag. medföljer även ett original neopren fodral till rullen
Pris 1000kr
Rullarna kan skickas mot en fraktkostnad på 50kr
Eller hämtas i Nacka
Alla kontakt sker via sms på 076-046 68 79 eller på PM via fiskesnack eller FB
Med vänlig hälsning, Douglas Ekblom Godeau