Tänkte kika om det ev. finns någon där ute som är ute efter gäddgrejor. Har ett Svartzonker signature 7fot 40-140g med en ambassadeur revo toro NaCl51 hs samt en hel del beten,både softbaits med en del stingergrejor samt hårdbeten som jag tänkte sälja iväg.
Enda anledningen till att jag tänkt avyttra detta suveräna kit är för att jag gått över mer och mer till flugfiske vilket gör att dessa grejor bara står.
Säljer helst allt i klump.
Priset går definitivt att diskutera men jag hade tänkt mig någonstans mellan 3500-4000. I detta pris ingår då spö,rulle,väska med 2 betesboxar, 28st hårdbeten samt ett antal softbaits, lite stingergrejor såsom lekare, wirelås etc.
Rullen har blivit smord och oljad enligt konstens alla regler efter varje fisketur. Korken på spöet har blivit lite mörkare men i övrigt så är allt helt och rent. Rullen är i princip nyskick.
Vid eventuellt köp kan grejorna skickas och köparen får stå för frakten.
Hör av er om det är något ni undrar över eller om fler bilder önskas.
Med vänlig hälsning
Juho
Enda anledningen till att jag tänkt avyttra detta suveräna kit är för att jag gått över mer och mer till flugfiske vilket gör att dessa grejor bara står.
Säljer helst allt i klump.
Priset går definitivt att diskutera men jag hade tänkt mig någonstans mellan 3500-4000. I detta pris ingår då spö,rulle,väska med 2 betesboxar, 28st hårdbeten samt ett antal softbaits, lite stingergrejor såsom lekare, wirelås etc.
Rullen har blivit smord och oljad enligt konstens alla regler efter varje fisketur. Korken på spöet har blivit lite mörkare men i övrigt så är allt helt och rent. Rullen är i princip nyskick.
Vid eventuellt köp kan grejorna skickas och köparen får stå för frakten.
Hör av er om det är något ni undrar över eller om fler bilder önskas.
Med vänlig hälsning
Juho