Säljer en Native Ultimate 12 Angler i färgen Hidden Oak. Kajaken är 368cm lång, 76cm bred med en vikt på 22kg. Skrovet har en form som gör det möjligt att stå upp och fiska, givetvis behöver du någon form av balanssinne men klarar du av att stå på ett ben så klarar du av att fiska stående från denna. Kajaken med alla tillbehör är köpt strax innan sommaren och är därmed i mycket bra skick, inga skavanker, skador eller annat tråkigt
Utrustning:
Ultimate Bow Skirt
Bending Branches justerbar paddel 240cm
Paddelhållare
Footwell (halkskydd)
Burk/flaskhållare
Scotty Gear Head Track Adaptor
Scotty Baitcaster Rod Holder
Scotty Rocket Launcher
Anchor Trolley inkl. ankare
Finns tillbehör att köpa som även möjliggör montering av trollingmotor, fot styrt roder m.m
Nypris endast kajak är kring 16000 och med alla tillbehör som medföljer så ligger nypriset just nu kring 20 000kr.
Mitt pris är 12 000.
Min har samma färg som den undre bilden, men med tillbehören som är på den övre..

Utrustning:
Ultimate Bow Skirt
Bending Branches justerbar paddel 240cm
Paddelhållare
Footwell (halkskydd)
Burk/flaskhållare
Scotty Gear Head Track Adaptor
Scotty Baitcaster Rod Holder
Scotty Rocket Launcher
Anchor Trolley inkl. ankare
Finns tillbehör att köpa som även möjliggör montering av trollingmotor, fot styrt roder m.m
Nypris endast kajak är kring 16000 och med alla tillbehör som medföljer så ligger nypriset just nu kring 20 000kr.
Mitt pris är 12 000.
Min har samma färg som den undre bilden, men med tillbehören som är på den övre..
Kommentera