Som rubriken lyder så ska jag sälja mitt flugset från Scierra. Hela settet är i nyskick dvs endast provkastat 2-3 gånger, det är inget fel på detta. Jag har tagit av plasten på spöet och satt ihop det en gång.
Settet består av följande :
*Scierra HMX 9" WF6 Rec wt 14gram (Spötub och spöfodral ingår såklart, se bild)
*Scierra XDP+ 5-6 Med flytlina från Scierra + tafs (kommer inte ihåg tjockleken på tafsen)
*Sen skickar jag med flugor och det är blandade.
Det är totalt 54st flugor varav 32st finns det bild på, de flesta är oanvända vissa fortfarande i förpackningen.
*Sen har jag en Fireline rulle på 110m 7.9kg 0.15mm som jag inte använder.
Jag hade tänkt mig ett pris på ca 2000 för allt, jag är öppen för bud också så det är bara att fråga.
Jag kan skicka med bussgods eller det som blir billigast förutsatt att köparen betalar frakten.
Skicka en fråga i tråden eller ett PM om du undrar något.

MvH Pierre
Settet består av följande :
*Scierra HMX 9" WF6 Rec wt 14gram (Spötub och spöfodral ingår såklart, se bild)
*Scierra XDP+ 5-6 Med flytlina från Scierra + tafs (kommer inte ihåg tjockleken på tafsen)
*Sen skickar jag med flugor och det är blandade.
Det är totalt 54st flugor varav 32st finns det bild på, de flesta är oanvända vissa fortfarande i förpackningen.
*Sen har jag en Fireline rulle på 110m 7.9kg 0.15mm som jag inte använder.
Jag hade tänkt mig ett pris på ca 2000 för allt, jag är öppen för bud också så det är bara att fråga.
Jag kan skicka med bussgods eller det som blir billigast förutsatt att köparen betalar frakten.
Skicka en fråga i tråden eller ett PM om du undrar något.
MvH Pierre
Kommentera