Loop pike booster set; loop pike booster-spö (9", klass 9) med två rullar, en rulle med guideline pike flytlina, och en guideline-rulle med rio intermediate lina, allt klassat rätt efter denna utrustning. Spöt är använt drygt en säsong, guidelinerullen och rio-linan är använda endast en gång. Allt är i mycjet bra skick. Spötub där man får plats med spö och en rulle ingår.
Linkorg, också denna är använd endast en gång.
Flycoffin gäddflugask med en del gäddflugor i, både egengjorda flashflugor/sheepheads samt någon Bauer-fluga
Flugbindningsset som innehåller allt man behöver för att göra gäddflugor, streamers osv. Bindstäd med true-rotation samt ett simplare tub-städ. Mycket material, flertal flashbuntar i olika färger, olika bucktails, sheepfleece i olika färger, Marabou i olika färger, alla verktyg osv. som man kan tänkas ha användning av. Mycket material så jag låter bilderna tala istället.
Säljer helst allt i ett paket, men kan också tänka mig att sälja en del saker löst.
Perfekt paket om man ska börja flugfiska gädda och vill binda egna flugor.
För hela paketet vill jag ha 5000 kr. Kan skickas, köparen betalar då fraktkostnad.
Lösa grejer:
Flugspö med rullar och tub: 3000:-
Linkorg: 400:-
Flycoffin med flugor: 700:-
Flugbindningsset: 2300:-
Kontakt sker i första hand via mail eller PM (vaelitalo_@hotmail.com)
För bilder, kolla blocketannonsen: http://www.blocket.se/kristianstad/G...tm?ca=23_8&w=0
Mvh Jimmi
Linkorg, också denna är använd endast en gång.
Flycoffin gäddflugask med en del gäddflugor i, både egengjorda flashflugor/sheepheads samt någon Bauer-fluga
Flugbindningsset som innehåller allt man behöver för att göra gäddflugor, streamers osv. Bindstäd med true-rotation samt ett simplare tub-städ. Mycket material, flertal flashbuntar i olika färger, olika bucktails, sheepfleece i olika färger, Marabou i olika färger, alla verktyg osv. som man kan tänkas ha användning av. Mycket material så jag låter bilderna tala istället.
Säljer helst allt i ett paket, men kan också tänka mig att sälja en del saker löst.
Perfekt paket om man ska börja flugfiska gädda och vill binda egna flugor.
För hela paketet vill jag ha 5000 kr. Kan skickas, köparen betalar då fraktkostnad.
Lösa grejer:
Flugspö med rullar och tub: 3000:-
Linkorg: 400:-
Flycoffin med flugor: 700:-
Flugbindningsset: 2300:-
Kontakt sker i första hand via mail eller PM (vaelitalo_@hotmail.com)
För bilder, kolla blocketannonsen: http://www.blocket.se/kristianstad/G...tm?ca=23_8&w=0
Mvh Jimmi