Flyt overall i mycket fint skick säljes (använd 5 gånger förra säsongen)
Märke: Normark sundridge super crossflow XXL
Medium weight. dvs den flyter väldigt (väldigt) bra

2013 års modell
Fick den i julklapp förra året men måste tyvärr sälja den och inhandla mig en ny på grund av att den är lite för liten för mig. Hade den varit några cm längre i armar och ben hade den suttit perfekt. Skulle gissa på att den är en aningen liten på storleken. Kanske på grund av dess tjocka tyg (flyt tyg) på överkroppen.
har aldrig någonsin gått klädd i en varmare overall och samtidigt inte blivit blöt av svett. Den andas riktigt bra.
Nypris: 2500:-
Har tyvärr ingen bild på den i nuläge, men ska ta bilder så de kan skickas vid intresse.
Kan försäkra om att den är hel och fräsch (nyskick)
(Frakten på ungefär 100kr står köparen för.)
Pris: Bud
Märke: Normark sundridge super crossflow XXL
Medium weight. dvs den flyter väldigt (väldigt) bra
2013 års modell
Fick den i julklapp förra året men måste tyvärr sälja den och inhandla mig en ny på grund av att den är lite för liten för mig. Hade den varit några cm längre i armar och ben hade den suttit perfekt. Skulle gissa på att den är en aningen liten på storleken. Kanske på grund av dess tjocka tyg (flyt tyg) på överkroppen.
har aldrig någonsin gått klädd i en varmare overall och samtidigt inte blivit blöt av svett. Den andas riktigt bra.
Nypris: 2500:-
Har tyvärr ingen bild på den i nuläge, men ska ta bilder så de kan skickas vid intresse.
Kan försäkra om att den är hel och fräsch (nyskick)
(Frakten på ungefär 100kr står köparen för.)
Pris: Bud
Kommentera