Så, nu kommer en ganska stor rensning med alla möjliga prylar. Beten, spön, rulle och en aluprofil för givarfäste. Jag tar gärna allt via PM! Allt finns att hämta i Alingsås eller Göteborg. Kan även skicka allt utom spöna och profilen. Betena skickas utan krokar.
Jiggpaket med vertikaljiggar. Många Fin-S 5.75". Även två andra sorter. Raden till vänster har varit riggad men är i fint skick, alla andra är nya! Gulpförpackningen är oöppnad. - 250kr+frakt SÅLDA
Esox Lucius jerk. Helt oanvänd! - 100kr+frakt

Buster. Oanvända! Har legat tillsammans i boxen och har små märken från krokarna. - 80kr styck+frakt SÅLDA
Salmo sliders, använda men i fint skick. 75kr för den stora och 60kr styck för de små+frakt. SÅLDA
Två gäddpoppers, oanvända! - 60kr styck+frakt. SÅLDA
En 2 meter lång aluminiumprofil som då räcker till två givarfästen. Jag misstänker att det är samma typ som Z-bait använder. Profilen är 30*30mm och jag har för mig att mutterskenorna är M5:or. - 600kr

En Ambassadeur Inshore 5501 i nyskick. Pedantskött. Kraftig strikewirelina (0.28 tror jag) påspolad för jerkfiske. - 800kr SÅLD
__________________________________________________ ________
Fler prylar utan bild:
Daiwa Predator Jerk TDLN 661HFB 80-130gram i nyskick, knappt använt. - 700kr
Skeletor Pro Spinn 8fot 40-80g i nyskick, knappt använt. - 800kr SÅLD
Jiggpaket med vertikaljiggar. Många Fin-S 5.75". Även två andra sorter. Raden till vänster har varit riggad men är i fint skick, alla andra är nya! Gulpförpackningen är oöppnad. - 250kr+frakt SÅLDA
Esox Lucius jerk. Helt oanvänd! - 100kr+frakt

Buster. Oanvända! Har legat tillsammans i boxen och har små märken från krokarna. - 80kr styck+frakt SÅLDA
Salmo sliders, använda men i fint skick. 75kr för den stora och 60kr styck för de små+frakt. SÅLDA
Två gäddpoppers, oanvända! - 60kr styck+frakt. SÅLDA
En 2 meter lång aluminiumprofil som då räcker till två givarfästen. Jag misstänker att det är samma typ som Z-bait använder. Profilen är 30*30mm och jag har för mig att mutterskenorna är M5:or. - 600kr
En Ambassadeur Inshore 5501 i nyskick. Pedantskött. Kraftig strikewirelina (0.28 tror jag) påspolad för jerkfiske. - 800kr SÅLD
__________________________________________________ ________
Fler prylar utan bild:
Daiwa Predator Jerk TDLN 661HFB 80-130gram i nyskick, knappt använt. - 700kr
Skeletor Pro Spinn 8fot 40-80g i nyskick, knappt använt. - 800kr SÅLD
Kommentera