Rullen är från 2012 och jag har tagit hand om den extremt väl. Efter varje fisketur så har jag sköljt och smort den med rätt oljor. Varje månad har jag demonterat rullen och fettat in den och noga rengjort varje pinal i den.
Jag har också valt att trimma den med ABU's trim så som
Lättadspole.
Kullagrad linspridare.
Kullagrat och lättat mellanhjul (lättat det själv).
Keramhybrid kullager från UT.
Click spring från UT original huvuddrev med org bromslammeler finns kvar.
Förberedd för dubbel backspärr
Jag har självklart alla orignaldelar kvar som följer med.
Det finns lite smårepor på gavlarna men det är inte mycket.
Rullen kastar mycket bra! den gör sig speciellt bra till lättare beten men kastar också jerkar utan problem.
Det sitter en del (100 - 150 m ) power pro super 8 0,32 på spolen som följer med, även om jag starkt rekommenderar att byta ut denna skit lina mot nått bättre.
Nypris för allt detta är runt 4000:-
Pris 2300 ink frakt alt byte mot mörrum zx 1601/3601 det är enbart dessa rullar jag är intresserad av.
Flera bilder uppladdade, på nått vänster så vänder forumet mina bilder uppochner, beklagar detta.
Jag har också valt att trimma den med ABU's trim så som
Lättadspole.
Kullagrad linspridare.
Kullagrat och lättat mellanhjul (lättat det själv).
Keramhybrid kullager från UT.
Click spring från UT original huvuddrev med org bromslammeler finns kvar.
Förberedd för dubbel backspärr
Jag har självklart alla orignaldelar kvar som följer med.
Det finns lite smårepor på gavlarna men det är inte mycket.
Rullen kastar mycket bra! den gör sig speciellt bra till lättare beten men kastar också jerkar utan problem.
Det sitter en del (100 - 150 m ) power pro super 8 0,32 på spolen som följer med, även om jag starkt rekommenderar att byta ut denna skit lina mot nått bättre.
Nypris för allt detta är runt 4000:-
Pris 2300 ink frakt alt byte mot mörrum zx 1601/3601 det är enbart dessa rullar jag är intresserad av.
Flera bilder uppladdade, på nått vänster så vänder forumet mina bilder uppochner, beklagar detta.
Kommentera