Säljes: Hell Dawg-spö! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Hell Dawg-spö!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Säljes: Hell Dawg-spö!

Jag vill sälja mitt överbrutala Hell Dawg-spö. Det är använt fem turer och är som nytt! Ett brutalt spö som Lundgrens skriver följande om "Ett spö speciellt utvecklat för fiske med stora beten typ "Bull Dawg" o "Hell Tail" samt riktigt stora beten vid fiske efter grov gädda, olika saltvattensarter samt t.ex Nilabborre.
    Ett totalt kompromisslöst spö. Vikt: 400 gr."
    Jag kan bara instäma i Lundgrens beskrivning...jag vill ha 1000 kr för spöt, nypris 1360 kr.
    Allt är mört som glimmar!

Eftersom ni budar så brutalt dåligt så kanske jag ska lämna budgivningen öppen istället. Nå, vad bjuder ni för detta i princip oanvända praktspö för attityds-fiske efter storgädda?

Kommentera

2 delat ? hur långt ? ..... Kanske intres. peace

Kommentera

8,6 fot. Perfa att använda när man fiskar från båt.

Kommentera

800kr inklusive leverans till Strömma?
          How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Lucius: Får man lov att fråga varför du säljer spöt? Har du kännt på tex Strike Giant och kan säga något om skillnaden dem i mellan? Jag funderar nämligen på ett helldawg men har lite svårt att bestämma mig. Egentligen skulle jag vilja känna på ett innan jag köper men lite svårt när ingen säljer spöt i Gbg.
            /Berndtsson

Kommentera

Skillnaden är att Hell dawg är brutalare! Det är betydligt kraftigare och tål fetare beten, men är å andra sidan tyngre. Anledningen till att jag säljer är att det inte fyller någon funktion i mitt fiske just nu. Jag fiskar inte så mycket med BD, utan med HT och där har jag en annan lösning på utrustningen. Jag är inte missnöjd med spöt som sådant, det är brutalt som fan och pallar för allt!

Allessandro> Jag kan tänka mig att kränga iväg det på Strömma för 800 + en öl! Om det inte är så att Berndtsson i Götet vill ha det för en lax ink frakt...

Kommentera

Lucius, såg först idag att vi är i samma bransch, hursomhelst, vill du mångla
                så skicka ditt clearing- och kontonummer till mig via PM så betalar jag.
                Vågar inte gå omkring i Stockholm med så mycket kontanter, finns ju sportfiske langare
                på plats i Strömma. Risk att man köper nått annat som inte behöver....
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av Lucius
                  Skillnaden är att Hell dawg är brutalare! Det är betydligt kraftigare och tål fetare beten, men är å andra sidan tyngre. Anledningen till att jag säljer är att det inte fyller någon funktion i mitt fiske just nu. Jag fiskar inte så mycket med BD, utan med HT och där har jag en annan lösning på utrustningen. Jag är inte missnöjd med spöt som sådant, det är brutalt som fan och pallar för allt!

Allessandro> Jag kan tänka mig att kränga iväg det på Strömma för 800 + en öl! Om det inte är så att Berndtsson i Götet vill ha det för en lax ink frakt...
                  Tack för erbjudandet, men budgeten tillåter inte det just nu. Skall till Aruba om tre veckor och då behöver jag alla dollars jag kan uppbringa.
                  /Berndtsson

Kommentera

Lucius, sådär då är pengarna översatta till ditt konto.
                    Får väl ta med en Pripps lättöl till Strömma...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                    1 251 svar
                    102 501 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Piscantur stercore  
                    Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48