Innan ni börjar läsa nedanstånde annons: Ta alla frågor å kommentarer via PM!
Dax att byta ut och sälja av lite av arsenalen. Det jag har är:
1st Predator 5601 som är använd 2 turer med äldre Tracerbraid 0,36 på.
Vill ha 1400:- inkl frakt för den. ( för 1700:- får ni med reservdels Predatorn nedan.)
*SÅLD*
1st JB 5601 som har fått uppgradering i form av 6 utväxling som Predatorn har och en Predator vev.
Vill ha 1000:- inkl frakt för den. *SÅLD* till ehn.
1st JB 5601 som även denna fått uppgradering med 6 utväxling, dock har den org vev och en äldre strikewire påspolad.
Vill ha 800:- inkl frakt för den. *SÅLD* till Henkew
1st C4 5601 som är i org och har även den en äldre Tracerbraid 0,36 påspolad.
Vill ha 800:- inkl frakt för den. *SÅLD* till Martinl
1st Predator 5601 custom mix. Denna rulle är 90% Predator förutom vevgaveln som är ifrån en silvrig 6501 rulle och en org 5001 vev. Råkade hammra in förra gaveln när jag skulle byta kullager, så hittade en gammal 6501 sida som låg som jag borrade upp för kastbroms mm.
Dock tar inte kast bromsen allt för bra å den gnäller lite i kasten. Men den funkar klockrent för övrigt å kanske kommer till nytta till reservdelar för nån annan Predator användare.
Vill ha 600:- inkl frakt för denna. *Behåller denna.*

1st Daiwa Megaforce Lefthanded som jag använt till ismetet i vintras bara. Så har enbart drillat ett par fiskar på den.
Vill ha 600:- inkl frakt för den. *SÅLD* till alex_l
Notera att alla priser har frakten inräknad. Skickar varorna när jag ser pengarna på kontot.
Åter igen, ta alla frågor via PM funktionen.
Dax att byta ut och sälja av lite av arsenalen. Det jag har är:
1st Predator 5601 som är använd 2 turer med äldre Tracerbraid 0,36 på.
Vill ha 1400:- inkl frakt för den. ( för 1700:- får ni med reservdels Predatorn nedan.)
*SÅLD*
1st JB 5601 som har fått uppgradering i form av 6 utväxling som Predatorn har och en Predator vev.
Vill ha 1000:- inkl frakt för den. *SÅLD* till ehn.
1st JB 5601 som även denna fått uppgradering med 6 utväxling, dock har den org vev och en äldre strikewire påspolad.
Vill ha 800:- inkl frakt för den. *SÅLD* till Henkew
1st C4 5601 som är i org och har även den en äldre Tracerbraid 0,36 påspolad.
Vill ha 800:- inkl frakt för den. *SÅLD* till Martinl
1st Predator 5601 custom mix. Denna rulle är 90% Predator förutom vevgaveln som är ifrån en silvrig 6501 rulle och en org 5001 vev. Råkade hammra in förra gaveln när jag skulle byta kullager, så hittade en gammal 6501 sida som låg som jag borrade upp för kastbroms mm.
Dock tar inte kast bromsen allt för bra å den gnäller lite i kasten. Men den funkar klockrent för övrigt å kanske kommer till nytta till reservdelar för nån annan Predator användare.
Vill ha 600:- inkl frakt för denna. *Behåller denna.*

1st Daiwa Megaforce Lefthanded som jag använt till ismetet i vintras bara. Så har enbart drillat ett par fiskar på den.
Vill ha 600:- inkl frakt för den. *SÅLD* till alex_l
Notera att alla priser har frakten inräknad. Skickar varorna när jag ser pengarna på kontot.
Åter igen, ta alla frågor via PM funktionen.
Kommentera