Blandade fiskegrejor säljes Bla. Loop, Danielsson, Abu ambassadeur, BFT mm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blandade fiskegrejor säljes Bla. Loop, Danielsson, Abu ambassadeur, BFT mm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av KeBa Visa inlägg
    Trist att behöva skriva det här inlägget...men, men...
    Är det någon som känner till om det här är en seriös kille eller inte?

Anledning till frågan är följande;
    Efter att jag visat intresse för en av prylarna mailade jag honom och vi kom överens att han dels skulle skicka bilder, dels ta med rullen till Trollhättan första helgen i mars och visa upp den.
    Därefter är det dödstyst.....inget svar på de två mailadresserna han skrivit ifrån, inget svar via PM här på FS.

Vad kan man dra för slutsatser?
    Jag vill inte såga killen vid fotknölarna (än...), det kan faktiskt finnas en naturlig förklaring.
    Det kan även vara så att killen inte är seriös enligt mitt sätt att se på saken och det är därför jag nu (motvilligt) skriver det här inlägget.
    Så om det är någon som tänker handla av honom så vill jag att ni ska känna till det här.

Helst vill jag att killen själv hör av sig och ger en förklaring.
    Om han gör det och det finns en naturlig orsak till "tystnaden" så ska jag självklart återkomma med det i den här tråden.
    Jag vill inte att det oförskyllt ska falla någon skugga över någon.
    ....men jag vill inte heller att någon reko medlem i FS ska bli blåst om killen skulle visa sig vara en mycket oseriös typ.
    Dumt att sitta här i säljforumet och skriva sånadära förhastade kommentarer!
    Sköt ditt så sköter nog han sitt. Anledning till att han inte svarar dig kan vara vad som helst.
    Så tycker ärligt talat bara du ska vara tyst.

Så nu har jag sagt mitt och jag ser helst att du inte kommenterar detta. Tänk dig bara för att det kan förstöra för folk med sådana kommentarer!
    Emil Alfredsson

http://WWW.MITTFISKELIV.WORDPRESS.COM/

------------

------------

Kommentera

Ursprungligen postat av emil.alfredsson Visa inlägg
      Sköt ditt så sköter nog han sitt. Anledning till att han inte svarar dig kan vara vad som helst.

Så nu har jag sagt mitt och jag ser helst att du inte kommenterar detta. Tänk dig bara för att det kan förstöra för folk med sådana kommentarer!
      Eftersom jag känner mig missuppfattad så kommenterar jag det här i alla fall.
      Det verkar inte som du läst mina inlägg tillräckligt noga eller så förstod du inte innebörden.
      Jag tycker att jag uttryckte mig ganska tydligt med att det troligen fanns en naturlig förklaring.
      ....MEN jag tycker inte att man inte avslutar konversationen i en ev affär med att bara lägga locket på.
      Det står jag för och jag tycker att det är på sin plats att informera andra som ev tänker handla av honom.

Kommentera

Vadå sköta sitt??
        Lägger man ut en annons får man väl tåla att den diskuteras särskilt när man gör sig oanträffbar. Han kanske har sina själ men tycker keba var väldigt trevlig i sitt svar tillskillnad från dig. Det finns för många oseriösa handlare så verkar någon skum tycker jag att det är bra om det kommer fram. Det gynnas vi alla av..

Ursprungligen postat av emil.alfredsson Visa inlägg

Kommentera

Hur är det?
          Fortfarande intresserad av att sälja grejer?

Kommentera

Inga slutsatser ,men han inte varit inloggad sedan 29/2.

Kommentera

Jaja...så kan det va med vissa.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
              1 251 svar
              102 454 visningar
              0 gillar