Spinnfiske mot flugfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spinnfiske mot flugfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Spinnfiske mot flugfiske

Hej!
    Säljer/byter härmed min utrustning som består av en jäkla massa drag närmare 80st helt nya och från erkända tillverkare.

Två helt nya spinnspön från ABU (Ruby creast)
    ett på 9fot och ett på 6,6fot.

Två Beg rullar en Ambaasadeur Axxar 500. En rulle som gick på export till usa på 90talet kononfin rulle och "spinner" som en katt.

En RT (ron thompson) Skulle väl kunna kalla den en Ambassadeurkopia typ 6000 modellen mycket trevlig rulle. Ska tillägga att båda rullar är högervevade.

Har tagit bort dom flesta trekrokarna (dock ej på spinnarna och wobblers) föredrar att fiska med enkelkrokar främst för att skona fisken och för att jag tycker att draget får ett mer livlig gång. Jag binder ofta in lite flugmatrial i enkelkroken för att få en så kallad huggpunkt, dessa följer naturligtvis med.

Nya askar samt verktyg följer med.

Det jag är intresserad av är flugfiskeprylar spön,rullar,kläder,linor. Ja! allt möjligt som berör flugfiske. Så skicka gärna ett mail och berätta vad ni har? Så kanske vi kan prata mer efter det.

Jag får inte med allt på denna annons och jag har säkerligen glömt en del, så vid intresse skickar jag bilder.

OBS!! detta är inte några hobbexprylar utan fiskedrag, flätlina och spön å rullar från erkända märken allt är så gott som nytt, undantag rullarna då.

Passa på och köp eller byt till dig en jäkla massa fina prylar för öringsfisket,gäddfisket, lättare laxfisket, abborefisket, mm mm

Bytesvärde 3000kr eller säljer allt för 2700kr

Hör av er till ronnie_forsberg@hotmail.com

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Classe69, 2023-05-10, 20:00
6 svar
309 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Classe69