Hej.
Är på tiden att uppdatera lådan lite.
Norpan - Norhen light (det som ser svart ut på bilden är i själva verket mörkgrönt metalic) BORTA
Big Bandit shallow - Chartreuse Bandit BORTA
Szaaz
Buster Jerk - Blue Chrome BORTA
Smuttly Stubby D (ett par epoxylagade lackskador) BORTA
Swim Whizz
Wolfcreek Big Bad Wolf BORTA
Szaaz
Big Bandit -Signature Trumman BORTA
Samtliga beten är lagda med den "fulaste" sidan upp, dvs den sidan som är mest sliten synds på bilden.
Är intresserad av att byta dessa mot följande.
Svartzonker, hellst Mc tail eller Jonny L
Baitfish
Mb79
Birkan
Stampe
Kan även tänka mig buster i färger som passar mig, tex mascara, nors, grey shadow mf. Skriv vad ni har för färger så får vi se om jag gillar dom.
Övriga, kom med förslag.
Givetvis byter jag inte 1 buster mot tex wolfcreeken.
Kan även tänka mig sälja ett par st, bud gäller. Men byten går i första hand om det inte är höga bud.
Skickas med fördel utan krokar, men kan skickas med krokar efter överenskommelse.
Är på tiden att uppdatera lådan lite.
Norpan - Norhen light (det som ser svart ut på bilden är i själva verket mörkgrönt metalic) BORTA
Big Bandit shallow - Chartreuse Bandit BORTA
Szaaz
Buster Jerk - Blue Chrome BORTA
Smuttly Stubby D (ett par epoxylagade lackskador) BORTA
Swim Whizz
Wolfcreek Big Bad Wolf BORTA
Szaaz
Big Bandit -Signature Trumman BORTA
Samtliga beten är lagda med den "fulaste" sidan upp, dvs den sidan som är mest sliten synds på bilden.
Är intresserad av att byta dessa mot följande.
Svartzonker, hellst Mc tail eller Jonny L
Baitfish
Mb79
Birkan
Stampe
Kan även tänka mig buster i färger som passar mig, tex mascara, nors, grey shadow mf. Skriv vad ni har för färger så får vi se om jag gillar dom.
Övriga, kom med förslag.
Givetvis byter jag inte 1 buster mot tex wolfcreeken.
Kan även tänka mig sälja ett par st, bud gäller. Men byten går i första hand om det inte är höga bud.
Skickas med fördel utan krokar, men kan skickas med krokar efter överenskommelse.
Kommentera