2st 30cm LineThru mot 1cisco Kid 1800 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2st 30cm LineThru mot 1cisco Kid 1800

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Bytes] 2st 30cm LineThru mot 1cisco Kid 1800

gjorde en ny bytestråd då den gamla inte längre kändes aktuell pga de två magnumbullarna gått iväg mot 2st cisco kid 600ingar.

som sagt, två stycken 30cms linthrus, fiskade med nåra bitmärken och regnbågen har inte orginalriggen utan en hemböjd från spinnarwire och fjäderringar (går ju dock enkelt köpa till nya riggar eller göra sina egna om man vill åter till orginal)
    dock i gott skick och inga bitmärken som påverkar demi gången eller att dom håller på falla sönder eller så, se bilderna för mer tydlig bild av skicket, fler bilder går givetvis ordna vid intresse, bara skriva här eller PM isf så fixar ja de här eller på mms eller så!

dessa två bytes mot en Cisco Kid 1800 i någon färg som ni råkar ha hemma (min favorit är dock #35, men alla färger kan vara av intresse)
    så, kom med förslag på vad ni har!!! dock med rätt att neka...

om bytet inte går att göra på plats (alltså nånstans kring zinkgruvan askersund motala örebro eller annat ställe som e hyfs nära zinkgruvan, säg inom ~5mil kan jag säkert hitta på nån anledning å röra på mig) så står helst den som byter till sig line-thrusen för fraktkostnad (då väljer du ju självklart själv hur du vill ha dom skickade) pga att dom ju väger en del (drygt 300gram styck) så kostar dom ju lite å skicka...

mvh/ peter brännström
    Senast ändrad av Gädd-jos; 2019-06-08, 19:34.
    https://www.facebook.com/OKspinners/

Bumpar denna!!!
    ingen med nån cisco kid till övers? skiter i strl eller färg eller skick (men med rätt att neka) och prioriterar byten då man kan ses men skicka går ju såklart även!!!

kommer oftast vara i stockholm mån-fre fram till den 2a augusti så om nån i dom trakterna är bytessugen så är det bara höra av sig så tar ja gummiklumparna med mig när jag är hemöver på helgerna!

mvh/peter
    https://www.facebook.com/OKspinners/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Classe69, 2023-05-10, 20:00
    6 svar
    305 visningar
    0 gillar