Blandat betespaket: cobbs, xrap, hi-lo, buster, bandit tail, big bandit, osv osv. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blandat betespaket: cobbs, xrap, hi-lo, buster, bandit tail, big bandit, osv osv.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Bytes] Blandat betespaket: cobbs, xrap, hi-lo, buster, bandit tail, big bandit, osv osv.

Hejsan alla glada och någon ledsen.

Har gjort en liten rensning på småprylar jag ej använder och vissa är helt oanvända.
    Det som är använt har ju också krokrisp och dylikt därefter men skulle inte säga att nåt är i direkt dåligt skick, snarare tvärtom.

Planen är väl om någon har nåt kul att byta emot, typ spinnerbaits eller tailbeten för spinnfiske, bigtails från SZ osv. Kanske lite brubbers eller fluffers.

Just nu är jag väldigt sjukskriven och ganska trasig så tanken är att bli av med allt i ett svep och det skickas ej utan får hämtas/bytas i hammarby sthlm.

Är en salig blandning av onödigheter och nödigheter, även blandad densitet mellan sink, shallow, suspending på jerkbetena.

Så om någon känner sig sugen är det bara att slänga iväg ett pm så kommer vi säkert överens, jag är inte överdrivet svår att ha och göra med.

Kan kanske bytas mot pengar om någon känner sig lite tråkig.

Mvh Matte

Någon måste ju ha nåt skoj liggandes som dom inte använder. Come on people.

Kommentera

Hi-lo jerkarna är dom shallow ? Vill du skicka isf ?

Kommentera

Nu är kalaset bytt mot 300:- från en trevlig sthlmpåg.

Kommentera

Bytte du bort allt mot 300kr? Du hade fått över 1000kr av mig.

Säg att det inte är sant, vore isf en av de sjukaste dealerna någonsin.

Kommentera

Ursprungligen postat av jerka123 Visa inlägg
            Bytte du bort allt mot 300kr? Du hade fått över 1000kr av mig.

Säg att det inte är sant, vore isf en av de sjukaste dealerna någonsin.
            Men det var ju ingen som frågade vad jag ville ha förutom den här killen och då drog jag till med 300:-

Det var ju mest massa saker jag ändå inte ville ha och det var ju inga träbeten vi pratar om.
            Skrev ju i annonsen att jag inte var svår att ha och göra med, ville ju bara någon skulle komma hämta kalaset.
            Hade ju hoppats någon hade nåt kul att byta med men det var ingen som var sugen.

Den där big banditen du var sugen på, var det sink eller shallow du var ute efter?

Mvh Matte

Kommentera

Jag frågade dig men du var tyvärr för sjuk för att skicka något, vilket var synd för jag hade gärna köpt några stycken eller hela paketet om du skrivit ut att du kunde tänka dig att sälja. Ville köpa bustern (sink?) med trippla svarta prickar på helst men hade som sagt gärna tagit hela paketet om priset varit så humant som en tusing.

Kommentera

Hursomhelst bara gratulera köparen till årets fyndlåda.

Kommentera

Ursprungligen postat av jerka123 Visa inlägg
                  Jag frågade dig men du var tyvärr för sjuk för att skicka något, vilket var synd för jag hade gärna köpt några stycken eller hela paketet om du skrivit ut att du kunde tänka dig att sälja. Ville köpa bustern (sink?) med trippla svarta prickar på helst men hade som sagt gärna tagit hela paketet om priset varit så humant som en tusing.
                  Det står ju i annonsen att jag kan byta mot pengar.

Ja skicka går inte riktigt i nuläget som sagt, jag lämnar sängen för att gå på dass eller öppna dörren.
                  Däremot så tyckte jag (och lite fortfarande) synd om dig då du gärna ville ha ena BB så tänkte jag skulle försöka skaka fram en till dig. Var mest därför jag frågade.

Kommentera

Har du en sådan Buster Jerk sink till som på bilden tar jag gärna den.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Classe69, 2023-05-10, 20:00
                    6 svar
                    305 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Alfa75, 2023-09-09, 15:10