2 fribiljetter till sportfiskemässan bortskänkes - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2 fribiljetter till sportfiskemässan bortskänkes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• 2 fribiljetter till sportfiskemässan bortskänkes

Hej alla fiskevänner!

Jag har två fribiljetter till sportfiskemässan som jag inte kan använda.

De är dina om du gillar sidan " Husbil & Husvagn" på Facebook. Det är tidningen jag jobbar för. Jag kontaktar en av er som gillat sidan innan klockan 16:00 idag och lägger biljetterna på lådan bums. Kom ihåg att kolla efter P.M på FB.

Hoppas detta är ok med Fiskesnack? Annars får ni stänga tråden.

Då var jag med din lilla tävling
    Fiska för livet...

Kommentera

Grattis ni som vann. Jag önskar jag haft fler biljetter!

Kommentera

Går det överhuvudtaget vinna något idag om man inte är med på Facebook?
        V75? går det på Facebook också?
        http://highlandpredators.blogspot.com/

Kommentera

Jag förstår vad du menar BTF. Jag tänkte ge bort dom först men passade på att göra något som jag kan visa för vår webbavdelning. Att jag verkligen bryr mig om vår satsning på webben......... Dessutom kunde jag med rent samvete låta jobbet stå för portot. I en perfekt värld hade jag kunna använda biljetterna själv. Vad är en bal på slottet....

Kommentera

Ursprungligen postat av micke g Visa inlägg
            Jag förstår vad du menar BTF. Jag tänkte ge bort dom först men passade på att göra något som jag kan visa för vår webbavdelning. Att jag verkligen bryr mig om vår satsning på webben......... Dessutom kunde jag med rent samvete låta jobbet stå för portot. I en perfekt värld hade jag kunna använda biljetterna själv. Vad är en bal på slottet....
            Inte riktad mot dig personligen Micke. Tycker det var bra gjort av dig att ge bort dem.
            Och vad vet jag, Facebook är väl en fluga som går över snart. Precis som internet.....
            http://highlandpredators.blogspot.com/

Kommentera

Sv: 2 fribiljetter till sportfiskemässan bortskänkes

Ursprungligen postat av BFT Visa inlägg
              Inte riktad mot dig personligen Micke. Tycker det var bra gjort av dig att ge bort dem.
              Och vad vet jag, Facebook är väl en fluga som går över snart. Precis som internet.....
              En sak kan jag skriva under på, om Internet försvinner så försvinner facebook!

Kommentera

Sv: 2 fribiljetter till sportfiskemässan bortskänkes

F-n man känner sig som en stenåldersmänniska...
                Vad är det för fel på en vanlig tävling där man får ringa/maila in sitt svar istället :-)

Kommentera

Tråden flyttad till "Bortskänkes" även om biljetterna redan är bortskänkta
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ja, det var ju en bättre placering. Jag stänger den då den inte är aktuell längre.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...