gavleoring: Blöt och slut, Resultatet av en ismete dag! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gavleoring: Blöt och slut, Resultatet av en ismete dag!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• gavleoring: Blöt och slut, Resultatet av en ismete dag!

Jag vakna en timme före klockan idag lite före 05 av att Matilda min katt klev runt på mig och tyckte det var tråkigt. Ivrig som jag var så var det bara att gå upp och sociala med henne medans jag koka kaffe och käka frukost i lugn och ro.

Under tiden blev jag så ivrig så jag börja smsa Simon bara för att vara lite extra dryg så drog jag ett par mess på raken

Vi kom iväg rätt tid och hämta upp Jonas. Vi sjöng eller bara jag vet inte i bilen var super taggad och tänkte nu är det dagen då det händer !

Med Jonas nyinköpta borr börjar vi borra och det funka kalas allt flöt på tills det svänger in en bil med gubbar ifrån HD Freaks som ropar "Skaffa er ett liv"
    Med grejerna i vattnet så satte vi oss och tog en kopp kaffe det tog inte allt för lång stund innan det vippa till på ett av mina angeldon.
    Ett misstag ifrån Simon vid fotografering ledde till en snabb film snutt på min jedda !

Ni får ursäkta men det är kass bild och det är snabbt klipp men sånt händer när man gör fel...

Resten av dagen ägna vi till att fika,spela en match boul, Göra ett vindskydd plus snögubbar. Jag hävda bestämt att ett snöoväder var på väg in. Mycket riktigt och glad var nog grabbarna att vi fick upp en vägg där när snön kom också!

När vi plocka ihop så ropa Jonas på mig och sa att hans spö föll vi rusa dit och han lyckades lura upp en liten rackare han med !

Lite av det roliga idag.

muren blev något högre än när bilden togs så vindskyddet blev perfekt !
    sen chilla vi som kungarMen någonstans i det tröga fisket så finns det alltid hopp och det är kul när man roar sig under tiden så man vi vill ändå ut dagen därpå!

Skitfiske på er
    Mvh Thomas Karlström

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 841 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 325 visningar