SussisSymfoni: Lycklig! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SussisSymfoni: Lycklig!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• SussisSymfoni: Lycklig!

Jag får ofta frågan om jag binder egna flugor och svaret är NEJ.
    Jag har provat och tycker att det är kul men tiden finns tyvärr inte till att sitta och knyppla egna flugor.
    Men OM jag skulle vilja börja binda själv så är det självklart Johan Klingberg som jag i så fall skulle anlita som lärare. Jag har funderat både en och hundra gånger på att gå en kurs för Johan men jag vet ju hur det kommer att sluta, jag kommer att bli beroende och inte få tid över till allt annat jag pysslar med just nu ( hästen, fotografera, huset, jobb m.m. ).
    Blev så otroligt glad igår när jag fick syn på detta:

Tre nummer av Fly&Tie, som min Felix ordnat till mig!! Ja hjälp, jag vet inte ens om jag vågar läsa tidningen för risken finns att jag kommer att bli enormt sugen på att sätta igång binderiet..
    Johan Klingberg pratade ju om tidningen när vi i Fjällorna hade en fiskedag i Baltak tidigare i år, med honom,  och jag var redan då inne på att prenumerera på denna dels för att jag är nyfiken och dels för att jag så gärna vill hjälpa Johan att kunna försörja sig på sitt intresse, han är så otroligt duktig på att ge inspiration och har ett fantastiskt pedagogiskt sätt så att han till och med skulle kunna få en som är totalt ointresserad av fiske eller flugbindning att bli intresserad!

Tack min älskade Felix för denna present som jag fick redan nu, fast det är 9 dagar kvar till julafton och 11 dagar kvar till min födelsedag!!
    [FONT=Book Antiqua]Fiskande Fjälla [/FONT]
    http://www.fisheco.se/blogg/sussissymfoni/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 838 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 320 visningar