Snart är det dags, 20-22 mars slår Sportfiskemässan upp portarna igen till alla sportfiskares stora glädje.
TPF kommer vara där i sedvanlig ordning. Årets höjdpunkt när det kommer till mässor.

Bredvid betesbyggarna. Så perfekt på många sätt och vis, mindre bra för plånboken.
.
Men vill du också gå på mässan men känner att det vore skönt att slippa betala av olika anledningar?!
Är svaret JA!? Du tycker jag du ska vara med och tävla i årliga TPF-tävlingen för att vinna friplåtar.
.
Hur tävlar jag?
Jo, du mejlar frågan eller frågornas nummer: (1-5) och ditt svar. Vill du ta med en motivering så ökar det chanserna att du väljs ut. Sen mejlar du till: thepikefather@hotmail.com
Exempel:
1. Saltlake
3. Fritidsgård
5. Brexit
Motivering: Jag har en hund som alltid velat se Sportfiskemässan, men på grund utav hans tidigare hälsa har det aldrig gått. Snälla, ta oss dit nu!
Tävling!
Fråga 1:

Hur många mobilabonnemang har Igucthi Nakamura?
.
Fråga 2:

Vilken vikt har den tyngsta gäddan som landats i denna båt när TPF varit med?
.
Fråga 3:

Vilket pris hade dessa brillor när de såldes på Tierps Livs och grill?
.
Fråga 4:

Vilken av följande fiskar på TPF´s fiskkarta är den bästa (går enbart att gissa på en fisk).
.
Fråga 5:

Från vilket flygbolag kom tandborsten till TPF-tandborsten®
?
.
Skittävling!
Nu håller jag tummarna att just DU vinner denna galanta och aningens svåra tävling. Vill du ha ledtrådar till någon av frågorna så går det att köpa till á € 400.
.
Hoppas vi ses på mässan!
.
.
Allt gott!
//TPF
Läs mer på bloggen
TPF kommer vara där i sedvanlig ordning. Årets höjdpunkt när det kommer till mässor.

Bredvid betesbyggarna. Så perfekt på många sätt och vis, mindre bra för plånboken.
.
Men vill du också gå på mässan men känner att det vore skönt att slippa betala av olika anledningar?!
Är svaret JA!? Du tycker jag du ska vara med och tävla i årliga TPF-tävlingen för att vinna friplåtar.
.
Hur tävlar jag?
Jo, du mejlar frågan eller frågornas nummer: (1-5) och ditt svar. Vill du ta med en motivering så ökar det chanserna att du väljs ut. Sen mejlar du till: thepikefather@hotmail.com
Exempel:
1. Saltlake
3. Fritidsgård
5. Brexit
Motivering: Jag har en hund som alltid velat se Sportfiskemässan, men på grund utav hans tidigare hälsa har det aldrig gått. Snälla, ta oss dit nu!
Tävling!
Fråga 1:

Hur många mobilabonnemang har Igucthi Nakamura?
.
Fråga 2:

Vilken vikt har den tyngsta gäddan som landats i denna båt när TPF varit med?
.
Fråga 3:

Vilket pris hade dessa brillor när de såldes på Tierps Livs och grill?
.
Fråga 4:

Vilken av följande fiskar på TPF´s fiskkarta är den bästa (går enbart att gissa på en fisk).
.
Fråga 5:

Från vilket flygbolag kom tandborsten till TPF-tandborsten®

.
Skittävling!
Nu håller jag tummarna att just DU vinner denna galanta och aningens svåra tävling. Vill du ha ledtrådar till någon av frågorna så går det att köpa till á € 400.
.
Hoppas vi ses på mässan!
.
.
Allt gott!
//TPF
Läs mer på bloggen