På plats hos FishEco. Foto av Sebastian Wiman.
Ett par timmar har gått av mässans öppningsdag och jag har sprungit och fotat en del. Jag börjar det hela på betesbyggargatan. I vanlig ordning finns det galet mycket vackert att titta på. Vill-ha-känslan skriker i hela kroppen och det är med en stor portion självdisciplin som jag lägger band på mig själv. Jag har ju redan beten så att det räcker. Men det är väldigt svårt att komma ihåg det när man går förbi montrar som de nedan.
TS-Lures
Holme Baits
Mosbait
JW-Lures
Sundin Baits
Här håller JW i en av Sundins helt galna wobblers på ca 400 g…
Verolures
Wolfcreeklures
Och här ett samarbete mellan Vero och Wolfcreek där de målat varandras beten (de två översta).
Tn-Lures
Abukah Lures
Ola Lures
Calm Baits
Kjelle Lundberg
Gäddgapet
Larsen Lures
Peve
Grams Lures
X3M Pikegear
Ja, som ni ser så finns det lite att kika på. Nu fortsätter fotandet och minglandet. Någon pratade om lunch också, hur man nu ska hinna med det…
Skitfiske på er, så länge!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Ett par timmar har gått av mässans öppningsdag och jag har sprungit och fotat en del. Jag börjar det hela på betesbyggargatan. I vanlig ordning finns det galet mycket vackert att titta på. Vill-ha-känslan skriker i hela kroppen och det är med en stor portion självdisciplin som jag lägger band på mig själv. Jag har ju redan beten så att det räcker. Men det är väldigt svårt att komma ihåg det när man går förbi montrar som de nedan.
TS-Lures
Holme Baits
Mosbait
JW-Lures
Sundin Baits
Här håller JW i en av Sundins helt galna wobblers på ca 400 g…
Verolures
Wolfcreeklures
Och här ett samarbete mellan Vero och Wolfcreek där de målat varandras beten (de två översta).
Tn-Lures
Abukah Lures
Ola Lures
Calm Baits
Kjelle Lundberg
Gäddgapet
Larsen Lures
Peve
Grams Lures
X3M Pikegear
Ja, som ni ser så finns det lite att kika på. Nu fortsätter fotandet och minglandet. Någon pratade om lunch också, hur man nu ska hinna med det…
Skitfiske på er, så länge!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)