ThePikeFather: Glad feedback på bloggen! 26/6-14 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: Glad feedback på bloggen! 26/6-14

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: Glad feedback på bloggen! 26/6-14

Det händer lite då och då att jag får mejl och kommentarer på Facebook och på bloggen från läsare.
    Många har frågor, endel vill ha hjälp att köpa “rätt” beten eller spön osv. Men ibland får jag rätt och slätt tackkommentarer. *
    Något som jag inte bara läser och rycker på axlarna åt. Det gör mig verkligen glad, på riktigt!
    Häromveckan fick jag denna kommentar på bloggen från Mackan99:
    “-Det var ett tag sen men vad gör det.. Jag uppskattar verkligen personer som dig som orkar hålla på och lägger ner sig för att andra ska kunna ta del av härlig läsning och mycket bra hjälp, tex hur man börjar med betesbygge. Keep up the good work!”.
    .
    När jag startade min blogg var det mer av dagbokstanken, att jag skulle få skiva av mig mina tankar om fisket och därintill. Inte läsare och sånt, jag brydde mig inte. Sen*självklart var det en häftig känsla när det faktiskt började dyka upp lite läsare. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte bryr mig om läsare idag.
    Vi har blivit några ändå som läser mina rader som jag skriver, vilket såklart känns riktigt skoj och jag uppskattar er ALLA!!
    .
    Så tack för ni läser, kommenterar på det som skrivs och att ni kommer med åsikter osv!!
    TACK!
    .
    Allt gott!
    //Klas aka TPF

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 841 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 324 visningar