Idag fick jag mina nycklar till min nya lägenhet, så idag är en mycket mycket bra dag.
Idag snubblande jag*även*över en bild på Instagram, där Jonas Lindelöf aka ElletBaits postade en bild på ett prototypbete han gjort.
Jonas har som ni kanske sett tidigare, gjort endel nyckelringar, där själva nyckelringsprydnaden består av ett gäddhuvud i trä.
De huvuden som inte gått igenom Jonas rigorösa kvalitetskontroll har han nu “lekt” lite med. Här har ni resultatet.

Galet skoj form, lite långsmal. Jig som går i ton med huvudet! Riktigt coolt!
.

Full frontal! *
* Agrogädda!
.

Hoppas den går bra i vattnet Jonas, jag tror du är nära något riktigt hett i gäddbetesväg. *
.
Så gott folk, in och gilla Jonas på Instagram: Elletbaits.
Där kan ni också få kontakt med honom i egen hög person och kika på hans finfina beten.
.
Allt gott!
//TPF.

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Idag snubblande jag*även*över en bild på Instagram, där Jonas Lindelöf aka ElletBaits postade en bild på ett prototypbete han gjort.
Jonas har som ni kanske sett tidigare, gjort endel nyckelringar, där själva nyckelringsprydnaden består av ett gäddhuvud i trä.
De huvuden som inte gått igenom Jonas rigorösa kvalitetskontroll har han nu “lekt” lite med. Här har ni resultatet.

Galet skoj form, lite långsmal. Jig som går i ton med huvudet! Riktigt coolt!
.

Full frontal! *

.

Hoppas den går bra i vattnet Jonas, jag tror du är nära något riktigt hett i gäddbetesväg. *

.
Så gott folk, in och gilla Jonas på Instagram: Elletbaits.
Där kan ni också få kontakt med honom i egen hög person och kika på hans finfina beten.
.
Allt gott!
//TPF.

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)