Till Final i Sveriges Bästa Sportfiskeblogg 2013 / Sportfiskemässan | Fiske i gemensk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Till Final i Sveriges Bästa Sportfiskeblogg 2013 / Sportfiskemässan | Fiske i gemensk

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Till Final i Sveriges Bästa Sportfiskeblogg 2013 / Sportfiskemässan | Fiske i gemensk

Det var med en stor glädje jag idag fick se att Fiske i gemenskap gått vidare till final bland 7 andra finalister till titeln Sveriges Bästa Sportfiskeblogg 2013, som arrangerats av Fisheco.

Fisheco skriver följande på sin sida:
    "Utan inbördes ordning har juryn valt ut och betygsatt bloggarna Adrians Fiske, Carpfishing my way, DS Flugfiske, Flicksländan, Fiske i Gemenskap, Skvalp, Nickas Fiskeblogg och The Pikefather. Vill du kolla in alla nomineringar så finns dom här.

Missa inte prisutdelningen på Sportfiskemässan stora scenen lördag ca 15,45. För dig som missar mässan sänder vi självklart detta LIVE på vår kanal SportfiskeTV FishEco...
    "

Det kom för mig som en överraskning att min blogg gått vidare bland alla nominerade. Men nu känner jag att det vore fantastiskt roligt att hamna bland topp tre, där det finns chans till fina priser. Skulle jag inte hamna där så kommer jag vara lika glad för det, för att bli utvald av en jury bestående av Pär Lindberg, Jörgen Larsson och Johan Broman till final av omkring 60 nominerade är stort för mig.

Sportfiskemässan i Kista 21-23/3-2014
    Både fredag och lördag kommer jag befinna mig på Sportfiskemässan i Kista. Mest för att mingla runt och träffa allt trevligt folk som det annars finns en kontakt med via nätet, men även för att kanske göra något fynd bland saker som egentligen inte behövs men ändå saknas.
    Skulle jag vara igenkännbar är det bara att säga hej, för bits gör jag inte.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://fiskeigemenskap.se
    Gilla Fiske i gemenskap på facebook http://www.facebook.com/holmstromfiske

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 810 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 275 visningar