gavleoring: Älvkarleby | Tretimmars passvid älven - Nygren enda med fisk på land! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gavleoring: Älvkarleby | Tretimmars passvid älven - Nygren enda med fisk på land!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• gavleoring: Älvkarleby | Tretimmars passvid älven - Nygren enda med fisk på land!

[FONT=Verdana]Jag hade tre timmar att hinna fiska på den här tisdagen i mars. Förra gången jag var till älven var fisken rejält i farten med många napp för de flesta på plats. Med detta i färskt minne och en vattenföring den som gick då knatade jag, Nicke och Fredde ner till kanalen. Nicke hade kontakt i första utlägget men den ville inte följa med. Själv hade jag en "SÅN" där dag, fiskade med vobbler och orutinerat nog testade jag ett överhandskast med följden att krokarna fastnade dels i jackan och dels i mössan. Med andra ord en riktigt ful fisk på kroken. Och som om det inte var nog med det så blev det ett skatbo på rullen som vid första anblick inte såg så allvarligt ut. Krånglade med eländet i 45 minuter innan saxen åkte fram. [/FONT]
    [FONT=Verdana][/FONT]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 822 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 304 visningar