Var ensam hemma idag med min dotter och då vi inte hade något för oss frågade jag vad hon ville göra? Till min största förvåning sa hon FISKA! Trots att ha förklarat att fisketuren kommer att består minst av ett par timmar förändras inte hennes vilja – Jag vill FISKA! Ok, då kör vi!
Då det är hennes första fisketur väljer jag närmare vatten att fiska på. Här är det något grundare och varmare vatten än det fisket vi körde igår/imorse.

När vi kom ut riggar jag det första spöt och säger jag att det högg efter 15 sek så tar jag verkligen i… en fin gös kommer upp med hjälp av min dotter! Fisket fortsätter men det blir inga fler gösar, enbart en mindre gädda visar intresse.

Vad gör man inte för sin dotter
/Micke

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Då det är hennes första fisketur väljer jag närmare vatten att fiska på. Här är det något grundare och varmare vatten än det fisket vi körde igår/imorse.

När vi kom ut riggar jag det första spöt och säger jag att det högg efter 15 sek så tar jag verkligen i… en fin gös kommer upp med hjälp av min dotter! Fisket fortsätter men det blir inga fler gösar, enbart en mindre gädda visar intresse.

Vad gör man inte för sin dotter

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)