ThePikeFather: Huntyard&Berras Butiksinvigning. 26/4-13 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: Huntyard&Berras Butiksinvigning. 26/4-13

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: Huntyard&Berras Butiksinvigning. 26/4-13

Jag och min vapendragare Micke möttes upp efter arbetet och åkte mot Arlandastad och Eurostop där Huntyard&Berras öppnar nytt med Jens Ekhamn i spetsen.*
    Jag klämde på en massa spön.*

Vi var tillsammans med ett gäng andra nyfikna bjudna på vipinvigning av nya lokalerna.*

Hallå där lilla ankan. *
    De hade som en lite pool med koifisk och om det kan ha varit en stör? Har ingen aning, men det var lite skoj.*
    Stör mig ej. *

Riktigt fint fixat, med röd matta och marschaller utanför. Dricka och tårta för dem som var hungriga eller törstiga samt en massa tilltugg.*
    Jag gick husesyn och kikade in istortsett varenda produkt de hade i butiken. Något ville man ju fynda liksom. *
    *
    Galet fin färgsättning på jig, en av Westins nya. Riktigt bra!

Rätt färg, fel storlekar på Pulse Shad. *

I nya butiken har de en skjutbana också, under jord är det som en form av biografkänsla där man skjuter skarpt mot en duk där olika jaktscenarion spelar upp. Tungt! *Jag och Micke köpte ett gäng hagelbrakare, kan alltid vara bra att ha. *

“-Ska du betala?!”

Kändes som jag klädde rätt bra tillsammans med 2 stycken hagelbrakare. *

Både jag och Micke köpte oss en varsin Abu Revo Premier 40. Riktigt nöjd! *Ser fantastiskt lovande ut. Kanske min Penn Battle får bli reservrulle istället. *

Min senaste vän. Galen spec. Mer om rullen i mitt senare inlägg om just Revo Premier.

En väldigt vacker rulle om jag får säga det själv. *(?)
    Sprang på min trevliga pratglade vän Ivar också, alltid trevligt. Mycket folk, både fiskarfolk och människor som utstålade mer klädsel kring jakt. Riktigt fin ordnat!

Köpte mig även material som jag tänkte göra stingers med. Tror det kan bli riktigt grymt! *Kändes bra när man klämde på den knytbara “stålvajern” i varje fall.

Stingermaterial.
    Huntyards fina båt. * * Det kostar att ligga på topp i båtväg. *

Stort jävfla tack till dig Jens för inbjudan, och stort lycka till med butiken!*
    Det kommer gå jättebra!

Allt gott!*

//TPF

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 808 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 269 visningar