Idag var det invigning av nya Huntyard & Berras butiken på Arlandastad.
Det bjöds på tårta, snacks och dryck Berra himself var såklart på plats.
Jag lyckades slänga ett par ord med Jensa som hade fullt upp och som har jobbat som en tok med att få ordning på butiken.
Det var en riktigt fin butiken och trots att det var fullt med folk på plats (framförallt vid dryckerna) så kunde jag spana in fiskedelen. Fanns en massa fina prylar som jag skulle kunna tänka mig, kan bli dyrt att ha en välförsedd butik så nära inpå.
Imorgon sked den officiella öppningen med en massa erbjudande plus att Felix Herngren och andra filurer finns på plats. Finns med info HÄR
Dax för ett järn (eller två)
Jäkla fin gädda på väggen
Här finns det lite prylar som skulle sitta fin på min båt
Stort bete, stor fisk
Vilken härlig ordning
En massa mys
Gummi till vänster
Fina fisken!
Så här klappar man en fågel
Träbeten är ju underbart
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Det bjöds på tårta, snacks och dryck Berra himself var såklart på plats.
Jag lyckades slänga ett par ord med Jensa som hade fullt upp och som har jobbat som en tok med att få ordning på butiken.
Det var en riktigt fin butiken och trots att det var fullt med folk på plats (framförallt vid dryckerna) så kunde jag spana in fiskedelen. Fanns en massa fina prylar som jag skulle kunna tänka mig, kan bli dyrt att ha en välförsedd butik så nära inpå.
Imorgon sked den officiella öppningen med en massa erbjudande plus att Felix Herngren och andra filurer finns på plats. Finns med info HÄR
Dax för ett järn (eller två)
Jäkla fin gädda på väggen
Här finns det lite prylar som skulle sitta fin på min båt
Stort bete, stor fisk
Vilken härlig ordning
En massa mys
Gummi till vänster
Fina fisken!
Så här klappar man en fågel
Träbeten är ju underbart
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)