- ha översyn att detta är en gammal artikel jag skrivit. Som ligger postad på internet. *Tänkte bara att om ni missat det, så kan ni läsa om det här!   Det började 18/12 2012 på klubbens julbord. Att vi skulle ut och fiska lite gädda, och sagt som det var gjorde vi det. Kom ut på sjön, och borrade upp hål till mina 6spön. Efter 3timmar började jag googla lite tips på just gäddfiske i klarvattensjöar.*Och det enda jag kunde finna var att flytta runder har funkat hos andra.*Nock som sagt, pratade med min kompis, vart har ni tagit de fina fiskarna? (där, där, och där) *Okej, jag flyttar till ena stället över sjön. Och jag berättade för min kompis ‘ Det veeeerkligen ooooosar gädda’ *idag blir det något stort ‘ Klockan 12 var det dax. *Fället var av det konstigare slaget, det var som den inte orkade dra ner vippan.*Men efter ett tag så föll det, och iväg i en jäkla fart, sen vände den och ut på djupare vatten, *detta är en storfisk tänkte jag. Nu gäller det, stannar….Börjar gå igen, Stadigt mothugg, Känner hur jag drar ut min ena krok ur munnen på den, och de [...]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)