Simon Grindhage | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Simon Grindhage | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Simon Grindhage | ShitFishing.se

Hej! Simon Grindhage heter jag, och bor i södra delarna av Sverige. Jag är 20 år fyllda och har brunnit för fiske redan från barnsben. Det var min farfar som visade mig hur fiske fungerade, och lärde mig hur storgäddan ska tillagas. Men under senare år, så fick jag lära mig själv, läsa och utöva med det man hade. Redan vid 11 års ålder gick jag med i den lokala fiskeklubben. Där jag än idag är medlem och just nu sitter som Ordförande. Klubb Glada fisken är en klubb för ungdomar som är intresserade av fiske och gemenskap, I våran klubb behöver man inte ha det djupaste fiske intresset eller fiska aktivt, utan vi riktar åt oss alla. Sedan 2005 har jag med andra, varit ledare i våran alldeles egen Sportfiskeskola. Sportfiskeskolan är under 3 veckor sommartid. *Åldern i de 3 grupperna varierar. men 8-20 år är det vanligaste.*Klubb Glada fisken är ansluten till Sportfiskarna, men håller på att genom föra en anslutning till Unga Sportfiskare.Vi träffas varje tisdag mellan 17:30 – ca 19:00. Där vi planerar kommande fisken, mässor, tävlingar, och även andra evenemang. Gäddan är den fisk jag går upp tidigt på morgonen, och går till sängs sent [...]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 829 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 312 visningar