Fjallfoto.se: 2012-11-18 - Misslyckat lakafiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fjallfoto.se: 2012-11-18 - Misslyckat lakafiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fjallfoto.se: 2012-11-18 - Misslyckat lakafiske

Tillsammans med Jörgen Öhman, eller kanske mer känd som Keldor, så var helgens sikte inställt på lakfiske vid Rickleån. Helt otestat då ingen av oss blött krok där tidigare, men åmynningar brukar vara heta för lake denna tiden på året. Även Yrkesfiskarnas skräck Robert Lindholm, eller mer känd som Pasi75, besökte oss en sväng under kvällen. Men om fisket kan väl inte sägas så mycket, under natten kom det upp några mindre lakar, tur att det fanns en och annan öl att dränka fiskesorgerna med. För små och för få! Men orutinerad som jag är så avslutade jag fisketuren med att veva upp turens största lake, och mitt mothugg är GRYMT! Så grymt att fisken blev halvt flådd och hann börja ruttna under invevningen. Hur stor är sannolikheten att lyckas kroka en lake i huvudet med en agnad enkelkrok? Speciellt en som ligger död på botten och ruttnar samt luktar apgam.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 822 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 305 visningar