Mangotsson: Dynamite Baits Banana Nutcrunch - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mangotsson: Dynamite Baits Banana Nutcrunch

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Mangotsson: Dynamite Baits Banana Nutcrunch

Efter att ha trampat runt i träsket med färdigrullade boilies ett tag utan att hitta några egentliga favoriter så kom turen att testa Dynamite Baits färdiga boilies. Då jag tidigare fiskat en del med deras klassiska storsäljare The Source så var det med gott mod jag valde ut några beten att prova i år. Det första av dem som jag har gett en riktig prövning är Banana Nutcrunch som har en riktigt matig karaktär där krossade nötter ger betet en riktigt härlig struktur och ser till att ett bra läckage av alla godsaker i betet omedelbart när det kommer i vattnet.
    Jag har testat både snabba pass och lite längre kampanjer på flera veckor med Banana Nutcrunch och jag har inget dåligt att säga om det ännu efter snart en hel säsongs fiske. Jag har både fått uppleva actionfisken och lyckats få de där extra nappen i trögare vatten med dem.
    Detta är helt klart ett bete värt att prova om du är på jakt efter något som luktar gott, levererar fisk och ger dig en extra edge vid fisket. Jag kommer helt klart inleda min kommande säsong med dessa i betesbagen.
    Betyg 4,5 av 5

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 840 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 322 visningar