gavleoring: Framsteg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gavleoring: Framsteg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• gavleoring: Framsteg

Ivrig som jag är så har jag planerat att sluta jobbet tidigare idag men så blev det inte eftersom vi blev överåsta med jobb. Kom dock hem till 14 tiden vilket är i alla fall minst en timme tidigare än vanligt.

15tiden så satt jag på cykeln med Jerk spöt i högsta hugg målet var klart, Jedda!
    När jag kom fram till min första spot för dagen så satte vädret igång igen och öste snö blandat regn och jag tänkte "Fy hoppas det går över annars blir det kallt" det var bara en snabb skur !

Jag flytta mig rätt snart längre in i skogen för att bråka med grenar och vass, På mitt andra stop för dagen så hände något otippat medan jag stod och öva mina jerk kast så högg det något !

Helt skakis veva jag in denna gigant och klura ut hur jag skulle kroka av och få fram kameran som jag rigga upp med hjälp av väskan.

Överlycklig var både jag och jeddan när den fick simma vidare.
    Började leta efter telefon för att ringa Simon och skryta om min första jerk jeddda upptäcker att telefon var hemma. Jag kände mig rätt ensam men tänkte det var lika bra att inte ha den med !

Kastar ett par kast till men beslutar mig att byta plats, Ett par kast där så högg en till i samma kaliber men bild saknas på denne !

Tredje och sista platsen jag försökte inte där heller en lång stund så högg min tredje och största för dagen !
    Överlycklig cyklar jag hem och avslutar denna dag och konstaterar att mitt jerk fiske kanske börjar ge framsteg efter ett par tal gånger ute!

Mvh Thomas Karlström

Skitfiske

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 829 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 313 visningar