SussisSymfoni: Mässa hit och mässa dit.. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SussisSymfoni: Mässa hit och mässa dit..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • SussisSymfoni: Mässa hit och mässa dit..

    I onsdags fick jag ett trevligt telefonsamtal, en förfrågan om jag hade något för mig den 8-11 mars och om inte, om jag i så fall skulle vilja hjälpa till i en monter.
     
    Det visade sig att det inte skulle bli helt omöjligt att lösa detta så nu blir det ännu en mässa för min del, 3 stycken i mars månad, jisses! Men eftersom jag har en underbar särbo, som även han kunde ändra sina planer lite då det egentligen var tänkt att han skulle komma till Småland och hälsa på, så blir det vi båda som ställer upp och hjälper till lite.
     
    Vi hade inte alls planer på att gå på denna mässa, Svenska Gäddklubben och Fjällorna har ingen aktivitet där, vad jag vet så när jag väl tittar över vilka utställare och annat jippo som pågår blev jag faktiskt glad i att jag tackade ja!! Massor av spännande äventyr, fiske och foto!
     
    Mässan jag talar om är Flugfiskemässan/vildmarksmässan! Klicka på bilden för att komma till hemsidan.
     

     
    Vilken monter vi ska hjälpa till i tänker jag inte avslöja här och nu, utan det får bli en överraskning för er som besöker mässan och som följer bloggen, men det är självklart fritt fram att våga gissa!!



    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)
    [FONT=Book Antiqua]Fiskande Fjälla [/FONT]
    http://www.fisheco.se/blogg/sussissymfoni/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X