Nån som fortfarande inte fått sina buster jerk? Jag tror allvarligt att dom inte tänker skicka dom. Skit samma eftersom fisket inte kommit igång och inte lär göra det förrän vintern släpper greppet. Men för dom som har turen att bo där det har börjat nappa är det fruktansvärt dåligt att inte kunna hålla sin del av avtalet. Jag skulle inte direkt rekommendera nån att prenumerera. Bra tidningen men uselt skött annars
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vobblers från fiskefeber
Collapse
X
-
Jag är nästan säker på att det finns en till tråd som behandlar ämnet och däri gick det att utläsa att problem fanns på leverantörens sida (om jag inte minns fel). Mina buster jerk dök ned i brevlådan för bra många veckor sedan, så era misstankar om att bli blåsta ska ni släppa tycker jag.
Är ni fortfarande osäkra tycker jag att ni ska kontakta tidningen på telefonnummret 042- 21 11 22 innan ni hänger ut dem på osäkra grunder.Allt eller inget är min filosofi!
Kommentera
-
knota
Här nedan är svaret som jag fick den 10/5, men ännu inga wobbler.
Har just mailat dom igen, återkommer så snart jag fått svar.
"svar från fiskefeber"
Hej Lars-Åke
Tack för ditt mail. "Buster Jerkarna" är som du säkert känner till väldigt populära. Vi har fått en order restad, som enligt leverantören ska komma in denna vecka. Vi beklagar att du fått vänta och skickar naturligtvis ut dragen så fort de åter finns i lager.
MVH
fiske-feber
----- Original Message -----
From: "Lars-Åke Carlsson"
To: <info@fiske-feber.se>
Sent: Sunday, May 09, 2004 10:17 PM
Subject: Erbjudande.
> Jag beställde prenumeration inkl 3 st Buster Jerk, betalade den 17/4 men har
> inte fått några "jerkar" ännu, vet ni när dom skickas ut?.
>
> L-Å Carlsson
>Senast ändrad av Guest; 2004-05-23, 15:35.
Kommentera
-
Dom kommer säkerligen så fort dom får in dom igen. Ring och fråga dom är nog det enklast och snabbaste sättet att få svar.
Enligt mina erfarenheter är killarna som håller i fiske-feber mycket bra att ha att göra med.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Undrar vad som skulle hänt om man vägrat betala tidningen och mailat "tyvärr är mina pengar väldigt populära, jag återkommer när jag fått nya" Man skulle nog fått en påminnelse med dröjsmålsränta eller nåt liknande så därför tycker jag tycker en ersättning vore på sin platsmy precious....
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
2025-02-17, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 248 visningar
1 gilla
|